جهانگیری: تفکیک وزارتخانه‌ها از ضروریات است

کدخبر: ۲۲۱۷۷۵
اقتصادنیوز: معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه «آمریکا به ظن خود جنگ اقتصادی جدی علیه کشور ما شروع کرده است» گفت: در چنین شرایطی لازم است همه مسئولان، نخبگان، جریان‌های سیاسی و مردم با یکدیگر متحد باشند تا بتوانیم با اقتدار و سربلندی از این توطئه بزرگ عبور کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در دفاع از لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت، گفت: حضور بنده در مجلس برای دفاع از این لایحه است، چون تفکیک در چند وزارتخانه از ضروریات منطقی است.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور، گفت: متاسفانه درباره شرایط جدید پیش‌روی کشور با مجلس، دولت و مردم گفت‌وگوی شفاف و روشنی نداشتیم به همین دلیل برای خیلی از مسئولان کشور وضعیت فعلی به عنوان یک شرایط ویژه تفسیر نشده و در جریان قرار نگرفته‌اند.

جهانگیری با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع گرانی، گفت: ‌ان‌شاءالله در جلسه‌ای که در خدمت دوستان هستیم قدری درباره شرایط جدید صحبت می‌کنیم. مهم آن است که بدانید آمریکایی‌ها به ظن خود جنگ اقتصادی جدی علیه کشورمان شروع کردند و تصورشان از این جنگ آن است که در زمینگیر کردن اقتصاد ما موفق می‌شوند تا به تعبیر رییس‌جمهور آمریکا، ایران پای میز مذاکره آید.

معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد: در مقطع فعلی بر همه مسئولان کشور اعم از دولت و مجلس و نخبگان و جریان‌های سیاسی و همه مردم ایران لازم است که در مقابل توطئه بزرگی که شروع شده، با هم متحد باشیم و برای عبور از این مرحله با افتخار و سربلندی برنامه‌ریزی کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید