قاضی‌پور: رئیس‌جمهور باید درخواست جلسه غیرعلنی بدهد

کدخبر: ۲۲۱۷۷۸
اقتصادنیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: رئیس جمهور باید با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور در توضیح وضعیت طلا و سکه و گران شدن مواد غذایی درخواست جلسه غیرعلنی به مجلس بدهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه (3 تیرماه 97 ) پارلمان طی تذکری با استناد به ماده 24 آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس این ماده، مذاکرات مجلس باید علنی بوده از صدا و سیما پخش شود.

وی افزود: در شرایط کنونی و اضطراری به منظور رعایت امنیت کشور و با تقاضای رئیس جمهور یا یکی از وزرا یا 10 نفر از نمایندگان جلسه غیرعلنی رسمی تشکیل می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: مصوبات جلسه غیرعلنی رسمی در صورتی معتبر است که شورای نگهبان حضور داشته باشد و به تصویب سه چهارم نمایندگان رسیده باشد و گزارش مصوبات جلسات غیرعلنی رسمی به اطلاع عموم مردم برسد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: رئیس جمهور باید با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور در راستای حفظ ارزش پول ملی و توضیح وضعیت طلا و سکه و گران شدن مواد غذایی درخواست جلسه غیرعلنی به مجلس بدهد.

«ضد نظام و آمریکایی‌ها در تلاشند به ساختار نظام که در واقع همان مستضعفان هستند آسیب جدی وارد کنند به همین جهت می‌خواهیم رئیس مجلس از پشت تریبون از رئیس جمهور بخواهد تا امروز جلسه غیرعلنی در این زمینه داشته باشیم».

 بر اساس این گزارش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی پور عنوان کرد که معاون پارلمانی رئیس جمهور در حال حاضر در صحن علنی حضور دارد و پیشنهاد شما را به ایشان منتقل می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید