پرویز مشرف: تا زمانی که از دادگاه ضمانت دریافت نکنم برنمی‌گردم

کدخبر: ۲۲۱۸۱۴
رئیس جمهور سابق پاکستان که اخیرا توسط دادگاه عالی این کشور رد صلاحیت شد، اعلام کرد: مانند خواجه آصف صلاحیتم تائید خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اکسپرس نیوز نوشت، «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد: همانطور که «خواجه آصف» وزیر خارجه سابق پاکستان مجددا تائید صلاحیت شد، صلاحیت من نیز مجددا تائید خواهد شد.

وی تصریح کرد: قصد داشتم به پاکستان بازگردم و در انتخابات شرکت کنم ولی مشکلات فراوانی پیش روی من است که تلاش می‌کنم آنها را حل کنم.

پرویز مشرف گفت: از نامزدهای حزب آل مسلم لیگ به صورت کامل حمایت خواهم کرد و تلاش می‌کنم تا آنها در انتخابات پیروز شوند.

رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: صلاحیت من نیز مانند خواجه آصف باید تائید می‌شد ولی دادگاه عالی پاکستان پرونده را به گونه‌ای پیش برد که من رد صلاحیت شوم.

وی با انتقاد از تبغیضی که میان او نواز شریف قائل شده‌اند گفت: او رد صلاحیت شده است ولی به لندن سفر می‌کند و اجازه دارد که در تمام پاکستان سخنرانی کند، این امتیاز باید برای من نیز لحاظ شود.

فرمانده سابق ستاد ارتش پاکستان گفت: دادگاه حکم داده که در مسیر فرودگاه تا دادگاه دستگیر نشوم ولی در مورد بعد اتفاقات بعد از دادگاه سخنی نگفته و این به معنای مبهم بودن کل مسئله است.

گفتنی است طی روزهای اخیر پرویز مشرف از سوی دادگاه عالی پیشاور رد صلاحیت شد و بالاجبار از ریاست حزب آل مسلم لیگ استعفا داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید