بیمه عمر خط دفاعی تیم ملی و استقلال

کدخبر: ۲۲۱۸۷۰
اقتصاد نیوز: بعد از اینکه ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی با اسپانیا اعلام شد خیلی از تعجب خشک‌شان زد.
بیمه عمر خط دفاعی تیم ملی و استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز، در غیاب روزبه چشمی مصدوم و با وجود حضور بازیکنی مثل پژمان منتظری، این مجید حسینی بود که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. شاید دست و پای همه هواداران تیم ملی از چنین انتخابی می‌لرزید اما کارلوس کی‌روش به جوان 21 ساله تیمش که پیش از این فقط در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم جوان شده ازبکستان در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بود اعتماد کرد. کی‌روش در بازی با مراکش هم وقتی ابراهیمی مصدوم شد، حسینی جوان را به پژمان منتظری ترجیح داد و او هم به خوبی از پس ماموریتش برآمد و احتمالا همان نمایش مطمئن 10دقیقه‌ای بود که کی‌روش را مجاب کرد او را مامور مهار مهاجمان بزرگ اسپانیا بکند.

حسینی به شکل شگفت‌آوری از این آزمون هم سربلند بیرون آمد. بدون کوچکترین نگرانی از مواجهه با کاستا و ایسکو و ... او آنقدر خوب و مطمئن بازی کرد که انگار سال‌هاست در قلب خط دفاع تیم ملی حضور دارد. بعد از بازی چند رسانه و سایت بزرگ جهانی، از نمایش او تمجید کردند و او را در تیم منتخب روز جام جهانی قرار دادند. بعضی از آنها هم او را بهترین بازیکن زمین معرفی کردند. او آنقدر خوب بازی کرده بود که وقتی در یکی از خبرگزاری‌ها یک مصاحبه از علی پروین در انتقاد از بازی حسینی منتشر شد همه تعجب کردند و البته پروین ساعتی بعد این مصاحبه را تکذیب کرد و گفت: «این حرف‌ها دروغ است. مجید حسینی عالی بود و من از بازی این جوان 20 ساله در جام جهانی کیف کردم!»

گذشته از نتیجه بازی امشب تیم ملی مقابل پرتغال، باید گفت تیم ملی ایران حالا صاحب یک مدافع آخر 22 ساله باتجربه شده است و به نظر می‌رسد خط دفاع تیم ملی و باشگاه استقلال با حضور او حداقل تا 10 سال آینده بیمه شده است. اویی که حالا فقط 190 دقیقه بازی در ترکیب تیم ملی را در کارنامه خود دارد. حالا دیگر کمتر کسی می‌تواند از کی‌روش به دلیل خط زدن نام سیدجلال حسینی و نیمکت‌نشین کردن پژمان منتظری انتقاد کند. جای خالی جلال حسینی که از بهترین مدافعان تاریخ تیم ملی ایران است در جام جهانی حس نشده و در مقابل چنین انتقادی از کی‌روش فقط یک نام برای پاسخ کافی است: «سیدمجید حسینی»!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید