آیفون SE 2 امسال به بازار نمی‌آید

کدخبر: ۲۲۲۰۸۲
اقتصاد نیوز: طبق اعلام شرکتی که کیس‌های گوشی های هوشمند را تولید می‌کند، اپل از ساخت آیفون SE 2 منصرف شده است.
آیفون SE 2 امسال به بازار نمی‌آید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،یکی از گوشی‌هایی که تصاویر و رندرهای آن بسیار در اینترنت پخش شده، آیفون SE 2 است که گفته می شد امسال اپل آن را معرفی خواهد کرد. این گوشی قرار است همانند آیفون X از صفحه نمایش بدون لبه برخوردار باشد. بسیاری از طرفداران آیفون های 4 اینچی اپل، برای عرضه آیفون SE 2 لحظه شماری می کنند.

اما حالا اخباری منتشر شده که نشان می دهد اپل امسال قطعا چنین گوشی ای را به بازار عرضه نخواهد کرد و احتمالا هیچگاه نیز ساخته نخواهد شد. "Olixar" شرکتی که کیس های گوشی های هوشمند را تولید می کند اعلام کرده، آیفون SE 2 امسال به بازار نمی آید چراکه اپل به ساخت گوشی هایی با طراحی شبیه به آیفون X تمرکز کرده است.

شاید اقدام اپل برای عدم ساخت آیفون SE 2 اشتباه نباشد؛ چراکه هرچه جلو تر می رویم صنعت تلفن همراه به سمت مدل های بزرگ تر در حال حرکت است. همان‌طور گفته میشود، اپل قرار است سه آیفون در ماه سپتامبر رونمایی کند که با طراحی مشابه با آیفون 10 تولید می‌شوند؛ آیفون‌های جدید نمایشگر 5.8 اینچی OLED، نمایشگر 6.1 اینچی LCD و صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED دارند و تمامی آن‌ها به سیستم تشخیص چهره، طراحی بدون لبه و پنل پشتی از جنس شیشه مجهز خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید