قابلیت شگفت انگیز قلم گلکسی نوت 9

کدخبر: ۲۲۲۰۹۲
اقتصاد نیوز: به گفته یکی از کاربران مشهور در توییتر، قلم گلکسی نوت 9 را باید برگ برنده فبلت جدید شرکت سامسونگ دانست. غول کره ای ظاهرا قابلیت های جالبی برای این قطعه سخت افزاری در نظر گرفته است.
قابلیت شگفت انگیز قلم گلکسی نوت 9

به گزارش اقتصاد نیوز  و به نقل از کلیک، یکی از مواردی که باعث متمایز شدن محصولات سری Note سامسونگ می شود، قلم S Pen است که می توان آن را یک ابزار جادویی و چیزی بیش از یک قلم ساده به حساب آورد. این وسیله جانبی به شما کمک می کند تا کارهای جالبی را با فبلت خود انجام دهید. یکی از اشخاص مشهور در دنیای تکنولوژی با نام کاربری Ice Universe به تازگی در توییتر خود به این موضوع اشاره کرده است که قلم گلکسی نوت 9 که به همراه این گجت عرضه می شود، یک محصول جذاب و هیجان انگیز خواهد بود که ارزش صبر کردن را دارد (قابلیت های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 به اوج می رسد).

 
 
 

قلم گلکسی نوت 9

در سال جاری صحبت هایی مبنی بر پشتیبانی قلم گلکسی نوت 9 از تکنولوژی بلوتوث مطرح شده و ظاهرا باید منتظر این موضوع باشیم که کاربران، امکان استفاده از S Pen به عنوان اسپیکر بی سیم را داشته باشند. البته چنین امری نیازمند آن است که قلم گلکسی نوت 9 از باتری برخوردار بوده و به این ترتیب، احتمالا شاهد افزایش ضخامت آن نسبت به مدل های پیشین خواهیم بود. برخی شایعات نیز حاکی از آن است که قلم S Pen به تکنولوژی بلوتوث، اسپیکر و میکروفون مجهز است و به این ترتیب، امکان برقرار تماس از این طریق، زمانی که این گجت به گوشی نزدیک باشد، فراهم می شود.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب قلم گلکسی نوت 9 را می توان امکان نوشتن روی کاغذ دانست؛ از آنجا که این گجت از جوهر برخوردار نیست، لذا عبارت نوشته شده روی کاغذ قابل خواندن نخواهد بود، اما از طریق فبلت یاد شده به صورت کامل شناسایی شده و روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، بنا بر آن است که فبلت Galaxy Note 9 در تاریخ 9 آگوست به صورت رسمی معرفی شود. به این ترتیب کمتر از دو ماه تا رویداد یاد شده باقی است و باید ببینیم که کره ای ها، چه سورپرازهایی را برای طرفداران خود در نظر گرفته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید