بازار داغ فروش بلیت دیدار ایران - پرتغال

کدخبر: ۲۲۲۱۲۴
اقتصادنیوز : برگزارکنندگان جام جهانی فوتبال 2018 روسیه بلیت دیدار ایران - پرتغال را که ایرانیان به دلایلی نتوانسته اند به صورت آنلاین خریداری کنند، با قیمت ارزان در حاشیه ورزشگاه به علاقمندان عرضه می کنند و این مساله بازار بلیت فروشی این دیدار را داغ کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در حالی که امشب (چهارم تیرماه) تیم ملی فوتبال ایران باید مقابل تیم ملی پرتغال -تیمی که از «کریستیانو رونالدو» برترین فوتبالیست جهان بهره می گیرد- بازی کند، بیشتر ایرانیان و هواداران فوتبال کشورمان امیدوارند که ملی پوشان ما برنده این دیدار باشند.

این هواداران معتقدند تیم ایران به دلیل همدلی و حضور «کارلوس کی روش» در راس این تیم توانایی انجام یک بازی قدرتمندانه را داشته و می تواند برابر پرتغال به پیروزی برسد.

به تدریج به تعداد هواداران ایرانی برای تماشای سومین بازی مرحله گروهی تیم ملی کشورمان برابر پرتغال در ورزشگاه شهر «سارانسک» روسیه افزوده می شود.

نکته جالب اینکه هوادارانی که شب گذشته برابر هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال تجمع کرده بودند ، گفتند هدفمان بیدار نگه داشتین رونالدو بعد از ساعت 22 بوده است.

به نظر می رسد که هواداران تیم پرتغال ۱۰ تا ۱۵ درصد تماشاچیان حاضر در سارانسک باشند و جالب اینکه بسیاری ازهواداران پرتغال نیز ملیتی غیر پرتغالی دارند و از کشورهای دیگر به ویژه چین به روسیه آمده اند.

تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه شهر سارانسک روسیه به مصاف هم می روند. 

تیم ملی ایران در دیدار نخست خود برابر مراکش به پیروزی یک بر صفر رسید و دومین دیدار مقابل اسپانیا را با نتیجه یک بر صفر به حریف قدرتمند واگذار کرد.

ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 روسیه باید دیدار برابر پرتغال را با پیروزی پشت سر گذارد .

تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم های مراکش ، پرتغال و اسپانیا هم گروه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید