پیروزی پرتغال تا دقیقه ۶۰/ بیرانوند پنالتی رونالدو را گرفت

کدخبر: ۲۲۲۱۵۸
اقتصادنیوز:در حالی که پرتغال با کمک ویدئو چک در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شده بود، علیرضا بیرانوند پنالتی رونالدو را گرفت. کارلوس کی روش هم در اعتراض به تصمیم داور کتش را به زمین پرتاب کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر سارانسک به مصاف پرتغال رفت که پرتغالی ها در دقیقه ۴۵ گل اول را به ثمر رساندند و با برتری به رختکن رفتند. کوارشما در دقیقه ۴۵ برای پرتغال گلزنی کرد. 

نیمه دوم بازی با حمله ایران شروع شد. این حمله هماننند حملات نیمه اول تا محوطه جریمه پرتغال پیش می رود اما ثمری ندارد.

در دقیقه ۵۰ رونالدو بعد از برخورد با سعید عزت اللهی در محوطه جریمه ایران به زمین خورد ولی داور رای به ادامه بازی داد. کمک داور ویدئویی از داور وسط خواست تا صحنه را بازبینی کند. داور مجددا رای به پنالتی داد و رونالدو پشت ضربه قرار گرفت ولی بیرانوند این پنالتی را مهار کرد.

در دقیقه ۵۴ کارلوس کی روش با عصبانیت به تصمیمات داور اعتراض کرد و از کنار زمین برای دقایقی بیرون رفت. کی روش هنگام خروج از زمین کت خود را به سمت داور چهارم پرتاب کرد! 

در دقیقه ۵۷، احسان حاج صفی که یک کارت زرد گرفته بود و احتمال اخراجش وجود داشت از زمین خارج شد و میلاد محمدی جای او را گرفت. 

در دقیقه ۵۸ بازیکنان ایران با چند پاس زیبا و تکضرب به محوطه جریمه پرتغال رسید ولی پاس نهایی قبل از آنکه به آزمون برسد، به کرنر رفت. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید