تیم اقتصادی دولت به مجلس می‌رود

کدخبر: ۲۲۲۲۴۲
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان هفته آینده وضعیت اقتصادی کشور را با حضور تیم اقتصادی دولت بررسی می کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بهروز نعمتی درمورد جلسه غیرعلنی صبح امروز - سه شنبه - مجلس گفت: علی لاریجانی رییس مجلس در این جلسه که با محور شرایط اقتصادی کشور و گرانی های اخیر برگزار شد، گزارشی از وضعیت و مشکلات موجود در کشور به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: قرار بود نمایندگان از هفته آینده به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی بروند ولی به دلیل شرایط اقتصادی کشور مقرر شد مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه علنی داشته باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار داشت: رییس مجلس این موضوع را امروز به رای استمزاجی مجلس گذاشت و نمایندگان موافقت کردند که خانه ملت هفته آینده جلسات علنی داشته باشد.

نعمتی ادامه داد: در جلسات هفته آینده مجلس با تیم اقتصادی دولت نشست هایی خواهیم داشت تا برای رفع مشکلات موجود تصمیم گیری شود. 

وی درباره احتمال حضور رییس جمهوری در جلسات هفته آینده مجلس اظهار داشت: قرار شد نمایندگان تا هفته آینده پیشنهادهای خود را درمورد مقاماتی که می خواهند در مجلس به آنان گزارش ارائه دهند را به هیات رییسه ارائه کنند تا بر مبنای این پیشنهادها هیات رییسه تصمیم گیری کند.

به گزارش ایرنا، بازار تهران روز گذشته به دلیل نوسات بازار ارز تعطیل شد و معترضان به این نابسامانی ارزی در برخی از خیابان های تهران از جمله مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید