نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس

کدخبر: ۲۲۲۲۷۳
اقتصادنیوز: رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت این کمیسیون امروز سه شنبه درباره مسائل اقتصادی با حضور مسئولان نشستی فوق العاده خواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه اظهار داشت: جلسه این کمیسیون به دلیل مسائل اقتصادی اخیر از جمله گرانی‌ها و برخی اعتراضات روز گذشته مردم انجام می شود.

وی با اشاره به این که در برخی موارد ضعف‌های مدیریتی موجب بروز مسائل اخیر اقتصادی شده است، گفت: اقتصاد برای مردم تنها کالای معیشتی نیست بلکه اقتصاد سرمایه‌ای است،زمانی که بازاریان و کسبه نگران وضعیت اقتصادی هستند یعنی نگرانی در مورد سرمایه مردم وجود دارد.

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس ادامه داد: ما پیشنهاد داریم در هر نوع تصمیمات اقتصادی دولتمردان، نماینده‌هایی از اصناف حضور داشته باشند، تا اصناف میزان آسیب را مطرح کنند و نحوه مدیریت این آسیب‌ها بررسی شود. 

فلاحت پیشه افزود: اگر به نظر اصناف در تصمیمات اقتصادی توجه می‌شد، با این وضعیت اقتصادی مواجه نبودیم.

به گزارش ایرنا، بازار تهران روز گذشته به دلیل نوسات بازار ارز تعطیل شد و معترضان به این نابسامانی ارزی در برخی از خیابان های تهران از جمله مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند، مجلس امروز برای بررسی این نوسانات و اتفاقات اخیر جلسه غیر علنی داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید