جهانگیری: ایران اهل جنگ‌افروزی نیست اما زیر بار حرف زور هم نمی‌رود

کدخبر: ۲۲۲۳۱۶
اقتصادنیوز؛ اسحاق جهانگیری با اشاره به اینکه ایران اهل جنگ‌افروزی نیست گفت: جمهوری اسلامی حقوق ملت خود را قربانی زورگویی کشورهای منفعت طلب نمی‌کند.
جهانگیری: ایران اهل جنگ‌افروزی نیست اما زیر بار حرف زور هم نمی‌رود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در شهرستان انزلی با اشاره به طراحی آمریکا برای اعمال فشار بر ایران، اظهار کرد: مقامات آمریکایی باید بدانند که کشوری همانند ایران را نمی توانند با تحریم ها تحت فشار قرار دهند.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نه اهل جنگ افروزی و نه فشار برکشور دیگر است، افزود: ایران می خواهد یک کشور مستقل بوده و از حقوق بین الملل برای رسیدن به حق خود و ملتش استفاده کند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه ایران اهل گفتگو و مذاکراه و منطق است، گفت: جمهوری اسلامی حقوق ملت خود را قربانی زورگویی کشورهای منفعت طلب نمی کند.

وی تأکید کرد: همگان بدانند ایران با وجود پتانسیل و ظرفیت ها بسیار و نیروی انسانی متخصص را هیچ کس نمی تواند محدود کند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسیر توسعه در استان گیلان از سرعت مطلوبی برخوردار است، افزود: فرآیند توسعه در گیلان نیازمند تغییر و اصلاحات است تا مردم اثرات توسعه را در زندگی خود لمس کنند.

وی به سهم عمده بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی استان گیلان اشاره کرد و گفت: این میزان نشان دهنده این بوده که بخش صنعت و خدمات در تولید ناخالص داخلی گیلان نقش کمتری ایفا می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید