بعد از حمله اینستاگرامی به منتقدان؛ آماربد سردارآزمون درجام جهانی

کدخبر: ۲۲۲۳۲۷
اقتصاد نیوز: تیم ملی ایران با تساوی برابر پرتغال از گردونه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حذف شد و مهدی طارمی در آخرین ثانیه ها فرصت داشت تا با گلزنی در این بازی ایران را پیروز کند و از حذف شدن نجات دهد.اما عدم گلزنی او باعث شد عده ایی در فضای مجازی از او انتقاد کنند.درهمین ارتباط اما تعدای از بازیکنان تیم ملی او طارمی حمایت کردند. درهمین حال سردار آزمون نیز در پست هایی اینستاگرامی و بحث برانگیز از طارمی حمایت کرده است.
بعد از حمله اینستاگرامی به منتقدان؛ آماربد سردارآزمون درجام جهانی

به گزارش اقتصاد نیوز: آزمون با انتشاری عکسی از خودش و طارمی نوشته :«داداش گلم ، قسمت نبوده داداشى ولى تو مقدماتى جام جهانى اینقدر با گل هات مردم رو خوشحال کردى که نگو ، یکى از بهتریناى تیم ملى بودى ،وظیفه شناس،دونده،قوى،از وقتى که بهم انتقاد شد چشم و گوشم رو بستم چون میدونم همونا حتى تو عمرشون فوتبال بازى نکردن و به اندازه ى سوادشون حرف میزنن و آرزوشون اینکه جایه یکى از ماها باشن، مهم این بوده که اونا نمیدونن مربى از ما چیا میخواست ، ولى بى شک بهترین مایى.»

866694_932

capture

این پست سردار آزمون دیروز درفضای مجازی و رسانه های کشوربازتاب زیادی داشت و خیلی ها از این لحن او و منت هایی که بر سر مردم گذاشته انتقاد کردند.

سردار البته بار اولی نیست که در فضای مجازی حاشیه ساز شده است. او مدتی پیش نیز یک پست در حمایت از کی روش گذاشت و به کسانی که او را دلال معرفی می کنند تاخت. خیلی ها علی کریمی را منظور آزمون دانستند و در همین شرایط این بازیکن مجبور شد توضیح دهد که منظورش علی کریمی نبوده است. عدم کنترل برخی از فوتبالیست های ایران بر روی شبکه های اجتماعی باعث شده که آنها از این ناحیه بارها به حاشیه رفته و از آنها انتقاد شود.

اما سردار آزمون در حالی این پست را منتشر کرده که به گواه آمار یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیم ملی در سه بازی جام جهانی روسیه بوده است.

در ادامه آمار سردار آزمون در سه بازی تیم را مرور می کنیم:

*آزمون برابر مراکش

شوت(درچهارچوب): ۲(۱)

پاس(صحیح): ۲۴(۹) = ۳۸% پاس سالم

نبرد(پیروزی): ۲۱(۱۱)

نبردهوایی(پیروزی): ۱۵(۷)

توپ‌گیری: ۱

*آزمون برابر اسپانیا

شوت(درچهارچوب): ۲(۰)

پاس(صحیح): ۱۵(۶) = ۴۰% پاس سالم

نبرد(پیروزی): ۲۳(۹)

نبرد هوایی(پیروزی): ۱۳(۹)

توپ گیری: ۰

*آزمون برابر پرتغال

شوت(درچهارچوب): ۰(۰)

پاس(صحیح): ۲۰(۱۲) = ۶۰% پاس سالم

نبرد(پیروزی): ۱۹(۹)

نبرو هوایی(پیروزی): ۱۴(۶)

توپ گیری: ۱

میانگین امتیاز در این ۳بازی از سایت معتبرهواسکورد : ۶‌.۸

با این شرایط بهتراست آزمون در رفتار خود تجدید نظر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید