نماینده اصولگرای مجلس:

دولت نباید لبخند معنادار بزند!

کدخبر: ۲۲۲۳۳۸
اقتصادنیوز؛ احمد آزادی‌خواه با بیان اینکه رئیس جمهور باید در میدان عملیات را فرماندهی می‌کرد و نه اینکه در تفرجگاه‌ها تفریح کند و لبخند معنادار برای مردم بزند، تصریح کرد: بانک مرکزی یکی از اشتباهات دولت بوده و دولت از این اشتباهات کم ندارد.
دولت نباید لبخند معنادار بزند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ احمد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه ضربه ما از بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت است، گفت: رئیس‌جمهور باید سوءتدبیرها در برخی از اضلاع دولت را جبران کند که اگر چنین شود به لطف خدا در یک سال آینده از بحران بیرون خواهیم آمد.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در چند روز اخیر، اظهار کرد: معتقدم ناآرامی‌های اخیر کاملاً قابل پیش‌بینی و علت اصلی آن نیز ناکارآمدی دولت است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه ما هر ضربه‌ای خوردیم از بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت است، افزود: متأسفانه علیرغم تذکرات عدیده سه اتفاق ناخوشایند در اقتصاد ما رخ داد که از جمله آن می‌توان به مشکلات موسسات مالی و اعتباری، نوسات بازار ارز و نوسانات بازار سکه و طلا اشاره کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مشکلات یاد شده به بانک مرکزی ارتباط دارد، گفت: همه مشکلات به وجود آمده باعث شد تا در بازار تاثیر بگذارد و بازاریان به این شرایط پیش آمده اعتراض کنند و این اعتراض حق آنهاست.

وی با بیان اینکه اعتصاب روز گذشته بازاریان در اوج آرامش انجام گرفت و فقط عده معدودی مزدور دشمن بودند که هدف آنها به راه انداختن آشوب و اعتراضاتی همانند دی ماه سال گذشته بود، گفت: در این جمع نماینده‌های معترضان در اوج آرامش و متانت مطالبات خود را بیان ‌کردند.

آزادیخواه با بیان اینکه دولت باید مطالبه مردم را پیگیری کند، تصریح کرد: امروز جای تأسف دارد که رئیس دولت اولویت کار خود را که حل مشکلات معیشتی مردم و تدبیر برای آنهاست را در رفتن به توچال و تفرجگاه‌ها می‌داند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در میدان عملیات را فرماندهی می‌کرد و نه اینکه در تفرجگاه‌ها تفریح کند و لبخند معنادار برای مردم بزند، تصریح کرد: بانک مرکزی یکی از اشتباهات دولت بوده و دولت از این اشتباهات کم ندارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس هفته آینده در جلساتی که در مجلس خواهیم داشت برای برون‌رفت از این مشکلات تدبیری می‌اندیشند، بیان کرد: این مجلس، مجلسی با دو رویکرد متفاوت است بدین معنا که برخی از نمایندگان، نمایندگان دولت هستند و یادشان رفته است که از مردم رای گرفتند و حال برای دولت سینه می‌زنند.

آزادیخواه با بیان اینکه اگر این نمایندگان دولت اجازه دهند و قدرت استیضاح، سوال، تحقیق، تفحص و تذکر را از بقیه همکاران خود نگیرند مجلس می‌تواند به داد دولت برسد، ادامه داد: مجلس می‌تواند اشتباهات دولت را تذکر دهد و آنها را به حداقل برساند.

وی با بیان اینکه باید برخی از فراکسیون‌ها که بیش از اندازه از دولت حمایت می‌کردند و فریاد ملت را نمی‌شنیدند به هوش بیایند، افزود: با همکاری یکدیگر می‌توانیم اشکالات فنی و استراتژیک دولت را به حداقل برسانیم و به عنوان خدمتگزار در حل مشکلات پیشقدم باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام ما نظامی برگرفته از ولایت فقیه است و دولت باید به مشکلات مردم را رسیدگی کند، خاطرنشان کرد: اگر دولت فریاد مردم را نشنود بدان معناست که ناکارآمد و بی‌کفایت است.

وی با بیان اینکه معتقدیم رئیس جمهور می‌تواند اشتباهات خود را جبران کند، افزود: رئیس‌جمهور باید سوءتدبیرها در برخی از اضلاع دولت را جبران کند که اگر چنین شود به لطف خدا در یک سال آینده از بحران بیرون خواهیم آمد و به مسیر رو به رشد ادامه خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید