قوچان نژاد: خیلی آماده بودم اما به تصمیم کی‌روش احترام می گذارم

کدخبر: ۲۲۲۴۶۹
اقتصاد نیوز: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید همدلی و همبستگی تیم باعث شد نیمکت نشینان نسبت به وضعیت خود اعتراض نکنند.
قوچان نژاد: خیلی آماده بودم اما به تصمیم کی‌روش احترام می گذارم

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی در حاشیه بازگشت تیم ملی از جام جهانی روسیه گفت: مهم‌ترین نکته خوشحالی مردم بود. از مردم ممنونیم که از ما حمایت کردند و باعث همدلی ما شدند.

او ادامه داد: از این که صعود نکردیم ناراحت هستم زیرا این که در گروه مرگ تا لحظه آخر شانس صدرنشینی داشته باشیم کار بزرگی است. نگاه ما به آینده است و ناامید نیستیم و می‌دانیم که می‌توانیم در مسابقه‌های بعدی موفق باشیم.

او درباره بازی نکردنش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم گفت: این تشخیص آقای کی‌روش بود که من بازی نکنم اما این را بگویم که در عمرم هیچ گاه تا این حد آماده نبودم. اعتراض نکردن نیمکت‌نشینان به این قضیه نشان دهنده تیم بودن ماست. ما برای مردم و مملکت خود جنگیدیم. حاشیه‌ها نیز تاثیری در عملکرد ما نداشت و ما تنها حواسمان به بازی  بود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا صعود کنیم. این که بخواهیم درباره عملکرد وزارت ورزش یا فدراسیون نظری بدهیم سخت است. خدا را شکر سربلند به کشور برگشتم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید