اعلام زمان رونمایی از پرچمدار جدید گوشی سامسونگ

کدخبر: ۲۲۲۶۶۶
اقتصاد نیوز: سرانجام بعد از حرف و حدیث های بسیار، تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 به صورت رسمی از سوی شرکت سامسونگ اعلام شد.
اعلام زمان رونمایی از پرچمدار جدید گوشی سامسونگ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، چندی است که فبلت Galaxy Note 9 به تیتر اول رسانه های خبری تبدیل شده و شایعات پیرامون آن تقریبا زیاد شده است (تلفن هوشمند گلکسی نوت 9 موفق به کسب گواهی FCC شد). برخی منابع خبری بر این باور بودند که محصول بعدی سامسونگ در فصل تابستان به دنیای تکنولوژی معرفی می شود. مسئولان این شرکت کره ای تصمیم گرفتند تا بیش از این طرفداران خود را منتظر نگه نداشته و بر اساس انتشار پوستری در شبکه های اجتماعی مختلف، تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 را به صورت رسمی اعلام کردند: 9 آگوست مصادف با 18 مرداد ماه.

 
 
تاریخ معرفی گلکسی نوت 9

تصویر پوستر رسمی سامسونگ هیچ حرفی در مورد دستگاه با خود به همراه ندارد، اما شاهد قلم S Pen به رنگ طلایی هستیم و به نظر می رسد که کره ای ها تصمیم گرفته اند تا رنگی خاص را به خط تولید این محصول اضافه کنند. اخیرا خبری در مورد قلم S Pen منتشر شده بود که به پشتیبانی آن از بلوتوث اشاره داشت (قلم گلکسی نوت 9 دارای قابلیت های شگفت انگیزی است؛ یادداشت برداری روی کاغذ واقعی!). به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا در صورت نزدیک بودن به گوشی، از قلم هوشمند به عنوان اسپیکر استفاده کنند. در کنار آن، ظاهرا قابلیتی برای نوشتن روی کاغذهای واقعی برای کاربران در نظر گرفته شده که به وسیله آن، دیگر نیازی نیست تا یادداشت برداری های خود را روی نمایشگر این دستگاه انجام دهید. از آنجا که قلم S Pen از جوهر بهره نمی برد، لذا تمام عبارات نوشته شده روی کاغذ به صورت کامل توسط فبلت Galaxy Note 9 قابل شناسایی خواهد بود.

در کنار مشخص شدن تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 بعضی افراد که سابقه طولانی در امر افشاسازی اطلاعات شرکت های مختلف را در پرونده خود می بینند، مشخصات سخت افزاری محصول بعدی سامسونگ را به این شکل عنوان کرده اند:

  • پردازنده اسنپدراگون 845 برای مدل آمریکایی و اگزینوس 9810 برای مدل جهانی
  • 6 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی

بر اساس برخی شایعات، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا یک مدل خاص با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را نیز تولید و به صورت محدود به بازار عرضه کند (فبلت گلکسی Note 9 با حافظه 512 گیگابایتی فقط به 2 کشور راه پیدا می کند).

سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و بروزرسانی Android P نیز در کوتاه ترین زمان ممکن برای آن ارائه خواهد شد.

از آنجا که 42 روز تا تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 باقی مانده، به نظر می رسد که پیش فروش این محصول از حدود دو هفته آینده آغاز شده و هفته آخر آگوست نیز در فروشگاه ها، در دسترس خریداران قرار می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید