آپدیت‌های نرم افزاری گوشی های هواوی

کدخبر: ۲۲۲۷۸۳
​اقتصاد نیوز: به تازگی مدیران از ارائه منظم آپدیت‌های جدید برای برخی از گوشی های هواوی خبر داده‌اند. اما این به‌روزرسانی حاوی چه ویژگی‌هایی بوده و کدام موبایل ها را شامل می‌شود؟
آپدیت‌های نرم افزاری گوشی های هواوی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، هواوی در زمینه ارائه آپدیت‌های نرم افزاری چندان مشهور نیست و پرچمدار 2016 این شرکت یعنی P9، علی‌رغم دریافت یکی از آپدیت‌های اصلی بعد از عرضه رسمی، اندروید 8.0 اوریو را دریافت نخواهد کرد. برای تغییر این موضوع، حالا هواوی از انتشار آپدیت‌های منظم دوماهه برای برخی از محصولات سال‌های 2017 و 2018 خبر داده است. هرچند، به نظر می‌رسد این برنامه تنها برای پرچمداران در نظر گرفته شده است.

در درجه اول، هر کدام از این آپدیت‌ها حاوی بسته امنیتی سیستم عامل اندروید هستند. با این حال، هواوی قصد همراه کردن برخی ویژگی‌های جدید با هر کدام از این آپدیت‌ها را دارد. در حقیقت، مدیران به عنوان اولین آپدیت، قابلیت Face Unlock را به گوشی های پی 20، پی 20 پرو، میت 10 و میت 10 پرو و حتی میت 9 اضافه خواهند کرد. چینی‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که ویژگی‌های مرتبط با ایمنی دستگاه برای برخی از گوشی های میان رده همچون نوا 3e، نوا 2 لایت و نوا 2i هم ارائه خواهد شد.

قطعا برنامه جدید هواوی در مقایسه با آپدیت‌های ماهانه شرکت گوگل ضعف‌های زیادی خواهد داشت، اما می‌توان آن را گامی محکم در مسیر درست در نظر گرفت. همچنین با معرفی و عرضه گوشی های بیشتری با پشتیبانی از پروژه تربل، هواوی می‌تواند به پروسه انتشار به‌روزرسانی‌های خود سرعت بیشتری ببخشد. در این موضوع، تمایل کمپانی مربوطه بیشتر از هر چیز دیگری مهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید