جعفرزاده ایمن‌آبادی:

نامه احمدی‌نژاد به ترامپ چیزی جز آبروریزی نیست

کدخبر: ۲۲۳۰۱۵
اقتصادنیوز؛ نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در واکنش به نامه احمدی‌نژاد به ترامپ گفت: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد پیش از این هم مکاتبات بسیاری داشته و جز آبروریزی چیزی برای نظام نداشته است زیرا همه مکاتبات وی بدون جواب ماندند.
نامه احمدی‌نژاد به ترامپ چیزی جز آبروریزی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در واکنش به نامه محمود احمدی‌نژاد به ترامپ و توضیح جایگاه دیپلماسی نامه‌نگاری در شرایط کنونی بین‌المللی، گفت: موضع جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا کاملا مشخص است، با توجه به اینکه ترامپ به دنبال سرنگونی کشور، اصل ولایت فقیه، سپاه پاسداران و ارکان نظام که چهل سال برای آن خون دادیم است، بنابراین با این رئیس‌جمهور ادامه صحبت بی‌فایده است و استراتژی مقاومت از هزینه کمتری نسبت به مذاکره و سازش برخوردار است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر فردی که خارج از این چارچوب حرکت کند یعنی با الفبای سیاست آشنا نیست و ذره‌ای از واقعیت روز درک ندارد اما آقای احمدی نژاد علاقمند است در صدر رسانه‌ها قرار داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد پیش از این هم مکاتبات بسیاری داشته و جز آبروریزی چیزی برای نظام نداشته است زیرا همه مکاتبات وی بدون جواب ماندند، وی از چارچوب سیاست خارجی نظام هم خارج شده، حال آنکه قوای سه گانه و مقام معظم رهبری در سیاست خارجی به توافق یعنی نظر واحد مقاومت رسیدند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: جمهوری اسلامی هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نخواهد داشت، این نامه نگاری‌ها هم هیچ فایده‌ای ندارد زیرا بیشتر شبیه التماس و ضجه است که ما تحت هیچ عنوان وارد این پروسه نخواهیم شد. جمهوری اسلامی اصل مقاومت را انتخاب کرده و ملت هم ظرف 6 تا یک سال مقاومت را ادامه خواهند داد. آمریکا نیز قطعا به زانو در خواهد آمد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد نباید فراموش کند، همانگونه که تاریخ فراموش نکرده که احمدی‌نژاد یکی از عوامل پدید آورنده مشکلات امروز است و از این جهت یک عذرخواهی بزرگ به ملت ایران بدهکار است.

محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق، درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا‌ها و تهدید‌های مقامات دولت نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد و در آن به فروش سلاح‌های پیشرفته به میزان صد‌ها میلیارد دلار در یک سال اخیر، حضور و دخالت در دیگر کشور‌ها، حمایت دولت آمریکا از زرادخانه اتمی رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی اشاره و بر توانایی ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ و قدرت ذاتی خود برای رفع مشکلات بدون نیاز به دلسوزی و یا دخالت دیگران تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید