باراک اوباما شخصیت یک بازی ویدئویی شد

کدخبر: ۲۲۳۰۱۶
اقتصاد نیوز: رییس جمهور سابق آمریکا شخصیت یک بازی ویدئویی شده است.
 باراک اوباما شخصیت یک بازی ویدئویی شد

 به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو،  چند ماه پیش که بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn معرفی شد، سازندگان این عنوان مشخص کردند که خریداران نسخه فیزیکی، یک محتوای قابل دانلود اختصاصی برای این بازی دریافت خواهند کرد. حال امروز مشخص شد که بخشی از این محتوای اختصاصی، اضافه شدن رئیس جمهور سابق ایالات متحده یعنی باراک اوباما به عنوان شخصیتی قابل کنترل به بازی است!

باراک اوباما هم روی زمین و هم در فضا قابل کنترل بوده و در از حرکت ویژه ای در پرتاب موشک برای از بین بردن دشمنانش بهره می برد. به مناسبت معرفی این بخش، سازندگان بازی تریلر جدیدی را منتشر کرده اند که جدا از معرفی باراک به عنوان یکی از قهرمانان جدید بازی، صحنه هایی از مبارزات او را نیز نمایش می دهد.

دارندگان نسخه فیزیکی از همین حالا قادر به دانلود این محتوا هستند و افرادی که نسخه دیجتیالی Shaq-Fu: A Legend Reborn را تهیه کردند باید مدت بیشتری را منتظر بمانند.
داستان نسخه جدید Shaq-Fu روایتگر تلاش شکیل اونیل، بسکتبالیست شناخته شده سال های نچندان دور برای نجات سلبریتی های مشهور از دست اهریمنان است.

این بازی دنباله ای بر نسخه اول Shaq-Fu بوده که با کمک های مالی هواداران ساخته شده و هم اکنون برای پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید