دبیر کل حزب موتلفه خواستار شد:

پاکسازی «نفوذی‌ها» از بدنه دولت!

کدخبر: ۲۲۳۱۸۶
اقتصادنیوز؛ محمدنبی حبیبی با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در بدنه دولت گفت: برخی از آنها پیشنهاد استعفا دولت را هم می‌دهند. آقای روحانی نباید اجازه دهد فرصت طلبان قبلی به اپوزیسیون دولت تبدیل شوند. پاکسازی نفوذی‌ها از بدنه دولت به تحقق سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست کمک می‌کند.
پاکسازی «نفوذی‌ها» از بدنه دولت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سیاست‌های ارزی دولت جواب نداده است، گفت: دولت باید در این مورد تجدید نظر کند. تغییر تیم اقتصادی و تجدید نظر در شیوه و سیاست ها امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: زورگویی‌های آمریکا علیه ملت ایران راهی را جز مقابله تمام عیار باقی نگذاشته است، لذا کسانی که دم از مذاکره مجدد می‌زنند یا خائن هستند یا غافل.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر وقت آمریکا در یمن، سوریه و عراق و افغانستان کم می‌آورد، فشارش را در تحریم‌ها بیشتر می‌کند. معلوم می‌شود ما ضربه‌ای که وارد کرده‌ایم موثر است و ضربه نهایی را از همین ناحیه باید وارد کرد.

حبیبی تأکید کرد: مواضع جدید رئیس‌جمهور را مثبت تلقی کرده و به هر سه قوه توصیه می‌کنیم پشت سر رهبری انقلاب متحد و یکپارچه در مقابل آمریکا بایستید و مطمئن باشید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: آمریکا آرزوی شکاف بین دولت و ملت و نظام را به گور می برد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توطئه برخی اراذل و اوباش در بستن بازار تهران، تصریح کرد: بازار تهران در کنار دیگر اقشار مردم از بانیان انقلاب بوده است. کسانی که با تهدید بازاریان را مجبور به بستن مغازه‌ها کردند، یک روز در سیستم بازار نبودند.

حبیبی ادامه داد: دستگیری‌ها نشان می‌دهد که آنها ربطی به بازار نداشتند. بازار اگر حرفی برای گفتن داشته باشد، که دارد، از طرق اتحادیه ها و نیز انجمن اسلامی صنوف مطرح می‌کند. خوشبختانه امروز تعامل بازار و دولت در این مورد خوب بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه کسانی که در نظام اقتصادی کشور اخلال می‌کنند، گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا به همراه کسانی که در داخل کشور در نظام اقتصادی اخلال می‌کنند فضایی را پدید آورده است که دود آن به چشم مردم می رود. دستگاه قضا و دولت نباید در اجرای مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور تردید کنند. اگر کسی یا دستگاهی ارز دولتی گرفته و کالای وارداتی را با ارز آزاد فروخته قطعاً اخلال‌گر اقتصادی است.

حبیبی تصریح کرد: مقام معظّم رهبری در دیدار قضات شریف دستگاه قضا فرمودند با اخلالگران امنیت اقتصادی کشور باید برخورد شود. قانون مجازات اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور مصوب سال۶۹ یک قانونی جامع و مانع است. مردم امروز شاهد اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند و سوال این است چرا مجازات سنگین در این قانون برای مختل کنندگان اعمال نمی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید