همسر نتانیاهو اتهاماتش را تکذیب کرد

کدخبر: ۲۲۳۲۵۳
اقتصادنیوز؛ همسر بنیامین نتانیاهو اتهامات مطرح شده علیه وی درخصوص پرونده‌ای که در رسانه‌ها به "غذاهای لاکچری" معروف است را رد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در پاسخ به این اتهامات گفت، خانواده‌اش عادت ندارد که از غذاهای گران‌قیمت رستوران‌های لوکس استفاده ‌کند!

پس از تحقیقات طولانی پلیس رژیم صهیونیستی، دادستان کل این رژیم ساره نتانیاهو را به کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم کرد.

ساره نتانیاهو متهم به سوء استفاده از ۱۰۰ هزار دلار از اموال دولتی برای دریافت خدماتی در مقر اقامت رسمی نخست وزیر شده است و مسئولان اسرائیلی همچنین در جریان تحقیقات پلیس، وی را به خیانت در امانت متهم کردند.

در کیفرخواست مطرح شده علیه همسر نخست وزیر اسرائیل، یک شخص دیگر به نام سیدوف با اتهاماتی مواجه است. سیدوف درقبال رساندن وعده‌های غذایی به مقر اقامت رسمی نخست وزیر اسرائیل و استخدام دو آشپز شخصی در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۱۰ تا مارس ۲۰۱۳ خواهان دریافت مبالغی پول شده بود.

اگر ساره نتانیاهو محکوم شود، ممکن است پنج سال حبس برای وی صادر شود اما تاریخ محاکمه او هنوز مشخص نیست.

شبکه ۱۰رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ساره نتانیاهو طی تحقیق و بازجویی گفته است که وی و خانواده‌اش "غذای ساده" می‌خورند و به غذای سلطنتی عادت ندارند و نه تنها پولی برای این کار هدر نمی‌کنند بلکه در شرایط "ریاضت اقتصادی" زندگی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید