آتش‌سوزی ۱۱ پله برقی خط ۷ مترو

کدخبر: ۲۲۳۳۲۶
اقتصادنیوز: عضو سابق شورای شهر تهران از آتش سوزی ۱۱ پله برقی خط ۷ مترو تهران در انبارهای شرکت مترو خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز یه نقل ازتسنیم ؛ ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در دوره جدید اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری در این دوره رها شده است به طوری که برخی از پروژه‌ها پیشرفت 60 الی 95 درصد را دارند.

وی تصریح کرد: توقف خط 7 مترو تهران در زمان نجفی شهردار وقت تهران همه را متعجب کرد به طوری که این خط به بهانه‌های مختلف متوقف شد و با گذشت حدود 9 ماه هنوز را‌ه‌اندزی نشده است.

قناعتی بیان کرد: در همان مقطع (شورای چهارم) برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به ایمنی خط 7 مترو منتقد بودند و به همین دلیل بازدید در آن زمان از خط 7 انجام شد اما مشخص شد که مشکلی با خدمت رسانی با همان شرایط نیست و قرار شد به مرور خط تکمیل‌تر شود.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره جدید اعلام شد که خط 7 مترو تهران با رفع موانع و ایمن سازی به‌بهره‌داری خواهد رسید و زمان‌های زیادی هم از مسئولان شهری اعم از نجفی شهردار وقت تهران و معاون حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران و افشانی شهرداری فعلی تهران اعلام شد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به آتش سوزی 11 پله برقی در انبار شرکت مترو تهران،گفت: 11 پله برقی خریدای شده بود که به علت اینکه خوب راه‌اندازی نشده بود و مورد بهره‌برداری قرار نداده بودند و سیستم نگهداری آنها در انبار نیز به خوبی لحاظ نشده بود این 44 پله برقی از بین رفته است.

قناعتی افزود: نه تنها 11 ایستگاه خط 7 راه‌اندازی نشده است بلکه 11 پله برقی خریداری شده برای این خط هم به دلایل اشاره شده آتش و از بین رفته است و این هم نشان از برنامه ریزی دقیق آقایان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید