گاف خبرنگار اصولگرا در نشست خبری رحمانی فضلی

کدخبر: ۲۲۳۴۰۳
اقتصادنیوز؛ خبرنگار رسانه‌ای که وابسته به یک نهاد نظامی است در نشست خبری وزیر کشور که دیروز برگزار شد، ضمن طرح پرسشی انتقادی از وزیر کشور، گفت: درست است که دولت دوازدهم دولت پایانی است، انشاءالله که شما هم در این چهار سال بمانید!»
گاف خبرنگار اصولگرا در نشست خبری رحمانی فضلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ هرچند انتقادات خبرنگار این خبرگزاری اصولگرا به وزیر کشور مبنی بر عدم برگزاری نشست خبری در سال 97 با وجود وضعیت حساس کشور، ـ که در نشست مطرح شد ـ در چارچوب فعالیت حرفه‌ای یک خبرنگار تعریف می‌شود؛ اما این جمله که «انشاءالله شما هم در این چهار سال بمانید!» آن هم از زبان خبرنگار رسانه‌ای که وابسته به یک نهاد نظامی است، محل تأمل و شگفتی است و این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که مگر دولت دوازدهم مانعی برای به پایان رساندن چهارسال دوم خود دارد؟

کنایه این خبرنگار در حالی است که طی هفته‌های اخیر جریان مخالفان حسن روحانی تلاش می‌کند موضوع کناره‌گیری دولت دوازدهم را دنبال کند؛ از جمله برخی نمایندگان وابسته به همین جریان سیاسی، طرح‌هایی مثل رئیس‌جمهوری نظامی و عدم کفایت حسن روحانی را در مجلس پیگیری می‌کنند. 

با بررسی عملکرد رسانه‌های وابسته به این جریان سیاسی، می‌توان سخن این خبرنگار را از این منظر محل تأمل دانست که گویی پازلی علیه دولت در حال شکل‌گیری است که قطعاتی از آن در میان چهره‌های سیاسی، قطعاتی در مجلس و از سوی نمایندگان و قطعاتی نیز از سوی جریان رسانه‌ای تکمیل می‌شود.

هرچند که طی دو روز گذشته برخی چهره‌های اصولگرا اعلام کرده‌اند که از حسن روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم حمایت می کنند اما گویی این پروژه متوقف نشده است. روحانی اما هفته گذشته در پاسخ به تلاش‌های مخالفان اعلام کرده که این دولت استعفا نمی‌دهد و تا پایان، به کار خود ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید