پیام پیتر اشمایکل به پسرش + عکس

کدخبر: ۲۲۳۴۸۷
اقتصادنیوز؛ تصویر خوشحالی‌های پیتر اشمایکل دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد پس از درخشش فرزندش کسپر اشمایکل در بازی مقابل کرواسی در جام جهانی با انتشار پیامی در توئیترش از تیم دانمارک تمجید کرد.
پیام پیتر اشمایکل به پسرش + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ تیم ملی فوتبال دانمارک شب گذشته در وقت‌های قانونی به تساوی یک بر یک مقابل کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی دست یافت تا بازی به وقت‌های اضافه راه پیدا کند.

در وقت‌های اضافه کرواسی می‌توانست با برتری و پیش از فرا رسیدن ضربات پنالتی حساب کار را به سود خود به پایان برساند که واکنش عالی کسپر اشمایکل روی ضربه پنالتی لوکا مودریچ امیدها را زنده نگه داشت و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در پنالتی هم کسپر در حضور پدر از روی سکوها، عملکرد بی نظیری داشت و دو پنالتی هم دفع کرد اما بازیکنان دانمارک هم در مقابل برابر واکنش‌های سوباشیچ ناموفق بودند تا در نهایت کروات‌ها راهی دور بعد شوند.

کسپر اشمایکل در پیامی احساسی نوشت:" کلمات نمی‌توانند توضیح بدهند. بیشتر از این نمیتوانم به کشورم، پسر من، هم تیمی‌های او،  تمامی کارکنان تیم ملی و سرمربی فوق العاده ما هاریدی افتخار کنم. وقتی تمام اشک ها خشک شوند، متوجه خواهیم شد که ما چقدر خوب کار کردیم."

پیتر اشمایکل و پسرش

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید