نماینده قائمشهر در مجلس مطرح کرد؛

دشمن جنگ اقتصادی را به‌عنوان ابزاری برای سقوط نظام قرار داده است

کدخبر: ۲۲۳۶۴۸
اقتصادنیوز؛ عبدالله رضیان گفت: دشمنان انقلاب بهترین ابزار را جنگ اقتصادی دانستند و تحریم تمام عیار را امکانی برای سقوط نظام و دلسردی مردم قرار داده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ نماینده قائمشهر و سوادکوه با تأکید بر دوری دولتمردان از فضای رانتی و ضرورت از بین بردن فساد، گفت: دشمن جنگ اقتصادی را به عنوان بهترین ابزار برای مقابله با ملت ایران به کار گرفته است.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه پارلمان) در تذکری شفاهی با اشاره به شرایط نابسامان اقتصادی کشور اظهارداشت: امروز کشور ما در گذر سخت تاریخی قرار دارد و ملت ایران در معرض آزمون بزرگی در انقلاب خودش قرار دارد.

وی افزود: دشمنان این انقلاب و در رأس آن آمریکای مستکبر و رژیم صهیونیستی با همه توانشان به جنگ این ملت آمدند و چون توان مقابله نظامی با ملت ایران را ندارند، بهترین ابزار را جنگ اقتصادی دانستند و تحریم تمام عیار را امکانی برای سقوط نظام و دلسردی مردم قرار داده‌اند.

وی افزود: اما ملت ایران همیشه هوشیار، بیدار و مقاوم بود است، چند نکته بسیار مهم در این زمینه وجود دارد اول اینکه هوشیاری تمام عیار ملت و عدم توجه به جوسازی و شایعات موجود و درک شرایط و پیشه‌کردن صبر و دوم توجه جدی مسئولان و درک شرایط، شفاف بودن با ملت و دوری از فضای رانتی و رعایت همه جوانب و خداترسی و همراهی با ملت و رهبر انقلاب و از بین بردن فساد از جمله مواردی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار دهیم.

رضیان تصریح کرد: ضرورت دارد دستگاه قضایی نسبت به ایجاد عدالت و حمایت کامل از ملت بزرگ ایران و تشکیل دادگاه‌های ویژه برای برخورد با مفاسد و نکته دیگر بازسازی دولت و جایگزین مدیران غیرشفاف و ناکارآمد با مدیریت جهادی و همچنین هوشیاری بیشتر مجلس و خروج از فضای انفعالی و دفاع همه جانبه از ملت و تقویت وظیفه نظارتی از دیگر نکاتی است که امروز باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک