یک مقام ارشد سابق اسرائیل مطرح کرد:

همکاری روسیه و اسرائیل برای محدودسازی فعالیت ایران در سوریه

کدخبر: ۲۲۳۶۵۵
اقتصادنیوز؛ نایب رئیس سابق امنیت داخلی اسرائیل در اظهارات خود مدعی شد: روسیه ممکن است به اسرائیل کمک کند تا محدودیت هایی برای فعالیت های ایران در سوریه اعمال شود.
همکاری روسیه و اسرائیل برای محدودسازی فعالیت ایران در سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ «چاک فریلیچ» نایب رئیس سابق امنیت داخلی اسرائیل از احتمال همکاری روسیه با این رژیم در سوریه برای جلوگیری از درگیری احتمالی خبر داد.

به گفته فریلیچ، ارتش سوریه کنترل خود را در مرز با اسرائیل افزایش داده و اسرائیل نیز به حملات خود علیه نیروهای ایرانی حاضر در سوریه ادامه می دهد و در این میان آخرین احتمال هدف قرار گرفتن یک هواپیمای روسی از سوی اسرائیل و پاسخ مسکو به آن است. از همین رو برای جلوگیری از چنین تقابلی ممکن است روسیه به اسرائیل کمک کند تا محدودیت هایی برای فعالیت های ایران در سوریه اعمال شود.

پیش از این نیز صهیونیست ها اعلام کرده بودند که خطوط قرمز خود در سوریه را افزایش داده و این موضوع را به اطلاع روسیه رسانده اند.

از سوی دیگر امروز سه شنبه اعلام شد که «گادی آیزنکورت» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای اولین بار فردی را به عنوان مدیر برنامه های ویژه ارتش اسرائیل علیه ایران معرفی کرد.

بدین ترتیب «نیتزان آلون» که پیش از این مدیر عملیات های ارتش اسرائیل بوده به عنوان مدیر برنامه های ویژه ارتش اسرائیل علیه ایران معرفی شده است.

این برای اولین بار است که رژیم صهیونیستی فردی را به عنوان مدیر برنامه های ویژه علیه ایران معرفی می کند و بدین ترتیب آلون از این پس مسئول تمامی اقدامات مرتبط با ایران در رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به نوشته جروزالیم پست، این اقدام با توجه به افزایش تنش ها در سوریه انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید