نامه 102 نماینده مجلس به حسن روحانی و آملی لاریجانی

کدخبر: ۲۲۳۸۶۹
اقتصادنیوز: ۱۰۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه خواهان توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن این نامه که توسط یک عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

«نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور هستند و مواردی را یادآور می‌شوند. کنترل نقدینگی و سوق دادن آن به تولید، ارائه بسته حمایتی ویژه طبقات محروم، واگذاری طرح‌های نیمه تمام به مردم و ایجاد جاذبه برای سرمایه‌گذاری مردم، ساماندهی نظام بانکی و ایجاد جاذبه برای سرمایه‌گذاری مردم در بانک‌ها، همچنین حمایت حداکثری قوه قضاییه از سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای امن برای فضای کسب و کار و برخورد با احتکارگران و سوداگران، همچنین بسیج امکانات نهادها و بنیادهای عمومی وابسته به بخش‌های حاکمیتی و نیروهای مسلح جهت کمک به حل مشکلات مردم در شرایط کنونی و پاسخگویی به‌هنگام نسبت به شایعات و ابهامات و تفویض اختیارات به استانداران در شرایط امروز برای استفاده از امکانات منطقه‌ای و همچنین تسهیل فضای کسب و کار داخلی.

مجلس طی این نامه اعلام آمادگی می‌کند تا برای برون رفت از شرایط فعلی و انجام ماموریت‌های فوق‌الذکر در صورت نیاز به اخذ مجوز در قالب طرح یا لایحه اقدام کند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید