سرقت ابرهای ایران تکذیب شد

کدخبر: ۲۲۳۹۴۷
اقتصادنیوز؛ سازمان پدافند غیرعامل در اطلاعیه‌ای سخنان منتسب به رئیس این سازمان مبنی بر سرقت ابرها توسط کشورهای دیگر را تکذیب کرد.
سرقت ابرهای ایران تکذیب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ در  اطلاعیه این سازمان آمده است: «برخلاف فضاسازی‌های صورت گرفته، موضوع مورد اشاره در سخنرانی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سرقت ابرها و تغییرات عامدانه اقلیمی صرفا یک نگاه آینده‌نگرانه‌ علمی بوده است و الزاما به معنای رقم خوردن آن در مقطع کنونی نیست و موضوع سرقت ابرها از طرف دشمنان و رژیم صهیونیستی غاصب رویایی بیش نیست.

این اطلاعیه با انتقاد از موضع‌گیری‌های سطحی نسبت به چنین پدیده‌های علمی، فنی و پیچیده‌ای آورده است: وظیفه سازمان پدافند غیرعامل رصد تمامی تهدیدات بالفعل و بالقوه در حوزه‌های مختلف است که شریان‌های حیاتی کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: موضوعات پدافند زیستی، یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های فعالیت پدافند غیرعامل کشور است که با جدیت و زیر نظر جمعی از متخصصین تراز اول کشور در حال پایش و ارزیابی است و رویاهای دشمن در این عرصه تبدیل به کابوس برای آنها خواهد شد و هرگونه تحلیل از سخنان ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور مغایر با این اطلاعیه تکذیب می‌گردد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید