تحرکات جدید ابراهیم رئیسی در بازار مشهد

کدخبر: ۲۲۴۰۱۲
اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی (ع) با حضور در بازار رضای مشهد تلاش کرد با مردم و بازاری‌ها به گفت‌و‌گو بنشیند.

 به گزارش اقتصادنیوز کیهان بااستقبال ازاین اقدام نوشت:حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان سنتی است که از ائمه اطهار علیهم‌السلام به مومنین توصیه شده است ولی این روزها از سوی مسئولین و برخی مدیران به فراموشی سپرده شده و حتی کسانی که به انجام این وظیفه می‌پردازند مورد حمله قرار می‌گیرند.حضور ابراهیم رئیسی در جمع بازاریان بازار رضا(ع) مشهد سنت پسندیده‌ای است که از سوی مسئولین بایستی پیگیری شود، مردم به دنبال شنیده شدن مشکلات خود هستند مشکلاتی که در داخل کشور با همت مدیران قابل حل است.

خبر دیگر اینکه به‌دنبال بروز مشکلاتی در تهیه آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان، آستان قدس رضوی بنا بر مأموریت‌های محوله، خدمت‌رسانی خود را از ساعات اولیه به مردم این منطقه به‌ویژه در روستاها آغاز کرد.

تولیت آستان قدس رضوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) را مأمور کرد تا با همراهی فعالان این بنیاد که در ماه‎های اخیر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشغول خدمت به مردم بودند؛ عازم استان خوزستان شده و کنار سایر نهادهای حاکمیتی با ارائه خدمات مربوطه، برای تسریع در رفع مشکل هموطنان خوزستانی اقدام کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید