نمونه‌برداری بازرسان آژانس انرژی اتمی از آزمایشگاه‌های دانشگاه علم و صنعت

کدخبر: ۲۲۴۱۳۰
اقتصادنیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در تشریح جزئیات بازدید و نمونه‌برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه‌های دانشگاه علم و صنعت گفت: این بازدید و نمونه‌برداری در خرداد ماه و به بهانه استفاده از واژه سانتریفیوژ در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق این دانشگاه انجام شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چندی پیش اقدام به بازدید و نمونه‌برداری از برخی از آ‌زمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند. 

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در بیان جزئیات بیشتر این بازدید گفت: بازرسان آژانس در خرداد ماه سال جاری در حالی که نقشه آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت را در اختیار داشتند به صورت محرمانه اقدام به بازدید و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند. 

وی افزود: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این بهانه که در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت از واژه سانتریفیوژ استفاده شده اقدام به بازرسی و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند. 

عضو بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت با اشاره به مصاحبه رئیس این دانشگاه با یکی از خبرگزاری‌ها درباره این بازدید و نمونه‌برداری اظهار داشت: اینکه رئیس دانشگاه گفته این بازدید و نمونه‌برداری در دوران ریاست وی نبوده وی حدود یک هفته است که حکم ریاستش صادر شده اما از ابتدای سال جاری سرپرست دانشگاه بوده و اینگونه این بازدید و نمونه ‌برداری در زمان سرپرستی وی در دانشگاه صورت گرفته است. 

وی افزود: رئیس دانشگاه همچنین گفته که در 12 تیر چنین بازرسی انجام نشده این درست است چرا که بازرسی و نمونه‌برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت در خرداد ماه انجام شده است نه در روز 12 تیر.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید