پایان کار اوزیل در تیم ملی فوتبال آلمان؟

کدخبر: ۲۲۴۲۴۷
اقتصاد نیوز: به احتمال فراوان دیگر دو بازیکن را در لباس تیم ملی آلمان نخواهیم دید.
پایان کار اوزیل در تیم ملی فوتبال آلمان؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، بر خلاف تصمیم اوزیل و گوندوعان، بیشتر رسانه ها معتقدند کار  این دو بازیکن در تیم ملی آلمان تمام شده است. مدیر تیم های ملی آلمان با صحبت های خود تا حدودی این خبر را تایید کرده است.

به گزارش دی ولت، تیم ملی آلمان نتوانست از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه صعود کند. آن ها با یک برد و دو باخت از دور رقابت ها کنار رفتند. پیش از شروع این تورنمت اوزیل و گوندوعان در اقدامی عجیب به دیدار اردوغان، رئیس جمهور ترکیه رفتند و پیراهن های خود را به او هدیه دادند.

آلمان - جام جهانی 2018 روسیه - حواشی تیم ملی آلمان - اولیور بیرهوف - ایلکای گوندوعان

این اقدام آن ها انتقاد بسیاری از بزرگان فوتبال آلمان را به دنبال داشت اما لوو، سرمربی ژرمن ها هر دوی این بازیکنان را با خود به روسیه برد. اقدامی که حالا مدیر تیم های ملی آلمان آن را به نوعی اشتباه می داند.

اولیور بیرهوف درباره این اتفاقات صحبت های داشته است:«فکر می کنم عکس گرفتن اوزیل و گوندوعان با اردوغان حواس تیم را پرت نکرد اما برای تیم حاشیه هایی درست کرد. اگر به عقب برگردم در این مورد بهتر عمل خواهم کرد. هرگز هیچ بازیکنی را به انجام هیچ کاری مجبور نمی کنیم اما سعی می کنیم آن ها را متقاعد کنیم. در مورد اوزیل به هیچ وجه موفق عمل نکردیم. درباره کنار گذاشتن او از تیم باید از منظر ورزشی فکر و تصمیم‌گیری کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید