یک خبرنگار نظامی مدعی شد

بمباران حزب‌الله عراق توسط صهیونیست‌ها

کدخبر: ۲۲۴۲۷۸
اقتصادنیوز: الون بن دیوید خبرنگار نظامی در سرزمین های اشغالی تایید کرد که بمباران اخیر مقر کتائب حزب الله عراق در مرز با سوریه کار جنگنده های رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرماندهی الحشد الشعبی یکشنبه 27 خردادماه گذشته اعلام کرد که براثر یک حمله هوایی به مقر یکی از گروههای الحشد 22 نفر از یگان های 45 و 46 الحشد الشعبی در نوار مرزی عراق با سوریه کشته و 12 تن دیگر زخی شدند.
یگان های 45 و 46 الحشد که هدف حمله موشکی قرار گرفتند از نیروهای گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق بودند.
الحشد الشعبی نیروهای آمریکایی را متهم به انجام این حمله کرد اما برخی فرماندهان نظامی آمریکایی که نامشان فاش نشد، دست داشتن این کشور را در این حمله رد کرده و مدعی شدند که هواپیماهای رژیم صهیونیستی مرتکب این حمله شده اند اما عراقی ها بر این باورند که حتی اگر کار اسرائیلی ها باشد با هماهنگی و حمایت آمریکا انجام شده است. 
اکنون بن دیوید با انتشار تصاویری از محل بمباران در صفحه شخصی خود در توییتر، می گوید بمباران نظامیان کتائب حزب الله در نزدیک البوکمال سوریه کار هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بوده است.
گروههای مقاومت اسلامی عراق همچنین تاکید کرده اند که انتقام این حمله و خون شهدای این بمباران تجاوزکارانه را در زمان و مکان مناسب خواهند گرفت. 
خط مرزی عراق و سوریه یکی از نقاط راهبردی امنیتی و محل نفوذ تروریست های داعشی از سوریه به داخل خاک عراق است و از زمان پایان نظامی داعش در آذرماه گذشته تاکنون نیروهای مشترک نظامی عراق از جمله الحشد الشعبی با استقرار در این خط مرزی، تامین امنیت آن را بر عهده دارند. 
ناظران و کارشناسان امور نظامی و امنیتی بر این باورند که آمریکا و رژیم صهیونیستی با این حملات و همزمان تبلیغات سیاسی علیه مقاومت اسلامی عراق، درصدد باز کردن دوباره روزنه نفوذ تروریست ها به داخل خاک عراق هستند و بمباران اخیر مقر کتائب حزب الله نیز در همین راستا صورت گرفته است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید