توضیحات رئیس دادگستری درباره پرونده ناظم مدرسه غرب تهران

کدخبر: ۲۲۴۳۸۹
اقتصادنیوز: رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه غرب تهران گفت که رسیدگی به این پرونده طولانی نخواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی با بیان اینکه برای متهم پروند کیفرخواست صادر شده است، اظهار کرد: امروز جلسه دادگاه در مجتمع قضایی ارشاد برگزار شد. مادامی که رای قطعی صادر نشده باشد از بیان جزییات موارد اتهامی با معذوریت قانونی مواجه هستیم و ان شاءالله بعد از صدور رای قطعی، نتیجه را اطلاع خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که برای رسیدگی به این پرونده چند جلسه دادگاه پیش بینی شده است گفت: پیش بینی ما این است به دلیل اینکه متهم یکنفر است و شکات هم تعداد زیادی نیستند جلسات دادگاه طولانی نخواهد بود.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: استنباط کردیم برخی از شکات با توجه به صحبت‌هایی که در مرحله تحقیقات داشتند در جلسه دادرسی شرکت نکنند. پیش بینی ما این است که حداکثر دو جلسه به این پرونده اختصاص داده شود و دادرسی طولانی نشود.

اسماعیلی در رابطه با تعداد شکات نهایی در این پرونده تصریح کرد: درمرحله دادسرا ۱۵ نفر اعلام شکایت کردند و برای همه این  افراد اخطاریه‌ای برای حضور در جلسه دادگاه ارسال شده است و از آنها دعوت شده است در جلسه دادگاه شرکت کنند. الزام قانونی برای حضور در جلسات برای شکات وجود ندارد و برخی ممکن است به صرف اعلام شکایت و بیان موضوع در دادسرا بسنده کنند و در دادگاه شرکت نکنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید