وحید امیری: از اروپا پیشنهاد دارم

کدخبر: ۲۲۴۳۹۲
​اقتصاد نیوز: فوتبالیست ملی‌پوش ایران می‌گوید از اروپا پیشنهاد دارد. او تاکید کرد که عاشق آرسنال است، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارد.
وحید امیری: از اروپا پیشنهاد دارم

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از وحید امیری در حاشیه پیکارهای کشتی دانش‌آموزی در لرستان در گفت و گو با ایسنا درباره پیشنهادهایش گفت: پیشنهادهایی دارم، اما دوست ندارم راجع به آن‌ها صحبت کنم، خودم عاشق آرسنال هستم، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع من و پرسپولیس است رخ دهد.

وی تاکید کرد: بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در تیم پرسپولیس گذرانده‌ام و باعث افتخارم است که دو سال پیاپی با این تیم بزرگ قهرمان لیگ برتر شدم.

امیری تاکید کرد: هر اتفاقی که در فوتبال برای من رخ بدهد، مطمئن باشید فکر و تدبیر پشت آن است و قطعا خوشحالی و رضایت مردم برایم مهم و اولویت من است.

این ملی‌پوش در خصوص کی‌روش هم اظهارکرد: نیازی نمی‌بینم که در مورد توانایی‌های کی روش‌ صحبت کنم چون خیلی به فوتبال ایران کمک کرده و باعث سربلندی تیم ما شده است. وقتی سایت فیفا از حذف زودهنگام ایران اظهار تاسف می‌کند، این نشان می‌دهد که پتانسیل فوتبال ایران خیلی بالا رفته و آن قدرتی که مردم انتظار داشته‌اند ایران داشته باشد، به آن رسیده‌ایم.

وی هم‌چنین درباره رقابت‌های کشتی دانش‌آموزی اظهارکرد: خیلی خوشحالم که امروز در جمع کشتی‌گیران هستم و این برای من افتخار است.

وی ادامه داد: من نباید از کشتی صحبت کنم چون این رشته نماد کشور ماست و همیشه در دنیا ورزش کشتی را به اسم ایران می‌شناسند و امیدوارم کشتی‌گیران همیشه باعث سربلندی و عزت کشورمان باشند.

امیری در خصوص برگزاری این پیکارها توسط آموزش و پرورش بیان کرد: انتظار چنین سالنی با این امکانات را نداشتم و خیلی خوشحالم که آموزش و پرورش لرستان این رقابت‌ها را برگزار می‌کند که نظم و انضباط خوبی حاکم است و خوشحالم که بزرگان کشتی کشورمان را در این سالن ملاقات کردم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید