عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگردیم

کدخبر: ۲۲۴۴۱۷
اقتصادنیوز؛ محمد ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه اروپا به دنبال اتلاف وقت است گفت: همه توان خود را برای پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بگذاریم.
باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگردیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ محمد ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تحلیل بیانیه پایانی کمیسیون مشترک برجام گفت: معتقدم با شیوه‌ای که اروپایی‌ها پیش گرفته‌اند چیزی عاید جمهوری اسلامی نخواهد شد جز اتلاف وقت و در واقع از بین رفتن فرصت‌هایی که برای کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: دولت متاسفانه همه توان و فرصت‌ها را به این علت که فکر می‌کرد برجام می‌تواند نسخه شفابخشی باشد و برای همه امور مورد نیاز داخلی مورد استفاده قرار گیرد، از دست داد. 

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان هم به نظر من اروپا می‌خواهد با این مذاکرات بی‌نتیجه زمان را از بین ببرد تا ما نتوانیم در داخل با انسجام و توانایی‌هایی که داریم، مشکلات و همه نیازمندی‌ها را تامین کنیم. فکر می‌کنم دولت در این موضوع خیلی خوشبینانه پیش می‌رود و بعید می‌دانم از این مذاکرات چیزی عاید ملت و دولت ما شود 

رضایی در خصوص راهکار کشور در برهه کنونی افزود: اگر از زمانی که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، این سیاست‌ها جدی گرفته می‌شد و از همه ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کردیم امروز می‌توانستیم خیلی سربلندتر و مقاوم‌تر باعث ناامیدی دشمن آمریکایی و مخالفان اروپایی شویم. پس امروز هم باید برگردیم به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همه کسانی که به نظام و انقلاب و آینده این کشور علاقه دارند، همه ظرفیت خودشان را بگذارند برای پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و من معتقدم این همان نسخه شفابخشی است که کشور را در همه ابعاد نجات می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید