انگلیس پس از 28 سال به نیمه نهایی رسید

کدخبر: ۲۲۴۵۱۰
اقتصادنیوز : تیم ملی فوتبال انگلیس با برتری دو بر صفر مقابل سوئد، پس از 28 سال به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی راه یافت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018، تیم ملی انگلیس دارنده عنوان قهرمانی 1966 به مصاف تیم یکدست سوئد رفت و در نهایت به پیروزی 2 بر صفر رسید تا پس از 28 سال به جمع چهار تیم پایانی برسد.

سه شیرها آخرین بار در جام جهانی 1990 به نیمه نهایی رسیده و با قبول شکست برابر آلمان در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماندند. 

دیدار امروز در شهر «سامارا» و با قضاوت «بورن کیوپرس» از هلند برگزار شد.

شاگردان «گرت ساوتگیت» در انگلستان این بازی را با میدان داری بیشتر آغاز کردند تا در زمان مناسب بتوانند برای حریف سخت کوش خود به گل برسند.

برتری انگلیس بر روند بازی در دقیقه 30 نتیجه داد و کرنر ارسالی «اشلی یانگ» را «هری مگوایر» مدافع جوان این تیم با ضربه سر به گل نخست تبدیل کرد.

در دقیقه 43 انگلیس در آستانه گل دوم قرار که «رحیم استرلینگ» به راحتی این بخت مناسب را از دست داد.

هرچند نیمه دوم با هجوم نسبی سوئد آغاز شد، اما بازهم انگلیس خیلی زود شرایط بهتری در زمین پیدا کرد و در دقیقه 59 «دله علی» هافبک باشگاه تاتنهام با ضربه سر، گل دوم انگلیس را به نام خود ثبت کرد.

در دقیقه 62 سوئد در آستانه جبران یکی از گل ها قرار داشت که «پیکفورد» دروازه بان جوان انگلیس با واکنشی خیره کننده، مانع از گل شدن توپ شد.

در دقیقه 72 «مارکوس برگ» مهاجم سوئد تیمش را در آستانه گلزنی قرار داد که بازهم «پیکفورد» با واکنش به موقع خود، تیمش را نجات داد.

در نهایت این دیدار با برتری سزاوارانه انگلیس به اتمام رسید تا این تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار روسیه و کرواسی برود.

بازی روسیه میزبان و کرواسی از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب، آغاز می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید