تامین منابع استخرخصوصی در تهران با آب شرب

کدخبر: ۲۲۴۵۲۵
اقتصادنیوز :عضوکمیسیون اجتماعی مجلس،گفت:اعمال تغییرساعت اداری کارکنان تهران در شرایط اضطرارعملیاتی شد بنابراین بلکه مدیران نیز باید با کارکنان در راستای صدور مرخصی نیز مدارا کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت ، علیرضا محجوب درباره وضعیت تغییر ساعت اداری کارکنان درشرایط اضطرار،گفت: تغییر ساعت اداری کلان شهر تهران تنها به صورت مقطعی اعمال می‌شود بدین معنا که این طرح تنها تا آخر تیرماه اعمال می‌شود بنابراین کارکنان و مدیران  می‌بایست این دوره  را با مدارا بگذرانند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران ادارات برای صادر کردن مجوز مرخصی با کارکنان مدارا کنند تصریح کرد: آنچه که مسلم است این است که اگر در کلان شهر تهران  در  حدود 1000 مگا بایت برق صرف جویی  بعمل می‌آید، بدیهی است که برق مصرفی شهروندان قطع نمی‌شود.

محجوب افزود: کمبود کسری برق در تهران با صرفه جویی برق به میزان 1000 مگابایت  جبران می‌شود و از همین رو نمی‌توان مانع سیاست اتخاذ شده در زمینه  تغییر ساعت  اداری درکلان شهر تهران شد.

وی ادامه داد: استانهای که هم مانند تهران درخطر  قطعی برق هستند نیز به نظر می رسد به استان تهران بپوندند واین در حالی است که کلیت کار استانداری تهران برای تغییر در روند ساعت کاری ادارات مورد تایید است اما باید ملاحضاتی نیز برای مشکلات کارکنان نیزدر نظرگرفته شود واین درحالی است که مصرف آب  در کشور دوبرابرمیانگین جهانی است.

 محجوب افزود: برای جلوگیری از قرار گرفتن در شرایط اضطرار برای قطع شدن برق می‌بایست در فرهنگ مصرف آب  در کشور تجدید نظر اعمال شودواین درحالی است که استخر خصوصی در  تهران وجود  دارد که با آب شرب  پر می شود که این امر بسیار ناراحت کننده  است.

اعمال تغییرساعت اداری کارکنان تهران در شرایط اضطرار عملیاتی شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: اعمال تغییرساعت اداری کارکنان تهران در شرایط اضطرارعملیاتی شد بنابراین در این شرایط نمی‌توان تمام جوانب را درنظر گرفت بلکه باید با کارکنان در راستای اخذ مرخصی نیز مدارا کرد تا این مدت کوتاه نیز بگذرد./

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید