قاسمی: تکذیب شایعه بلوکه شدن بخشی از دارایی های ارزی ایران در آلمان

کدخبر: ۲۲۴۵۳۰
اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه انتشار خبری مبنی بر بلوکه شدن بخشی از دارایی های ارزی ایران در آلمان صحت ندارد. گفت: مناسبات اقتصادی ایران و آلمان مسیر عادی خود را طی می کند. هیات آلمانی دیروز (جمعه) در وین در کنار سایر اعضای برجام و از جمله ایران (پس از خروج غیرقانونی آمریکا از توافق وین) چگونگی یافتن مکانیسمهای مناسبتر برای افزایش همکاریهای اقتصادی و بانکی دو کشور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ،قاسمی با بیان اینکه مناسبات اقتصادی ایران و آلمان مسیر عادی خود را طی می کند، افزود:  هیات آلمانی دیروز (جمعه) در وین در کنار سایر اعضای برجام و از جمله ایران (پس از خروج غیرقانونی آمریکا از توافق وین) چگونگی یافتن مکانیسمهای مناسبتر برای افزایش همکاریهای اقتصادی و بانکی دو کشور را مورد بررسی قرار داد.

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: متاسفانه طی روزها و هفته های اخیر و همزمان با مذاکرات ایران و 1+4 ، خبرسازی و جنگ روانی به منظور ایجاد اخلال در  روابط ایران و کشورهای اروپایی توسط برخی کشورهای فرامنطقه ای و گروههای معاند ضد ایرانی در جریان است که باید با هوشیاری و دقت لازم با این فضاسازیها مقابله کرد.

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از توقیف و بلوکه کردن بخشی از دارایی‌های ارزی کشورمان در آلمان خبر داده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید