محرومیت ایران از صادرات نفت با هیچ منطقی قابل قبول نیست

کدخبر: ۲۲۴۶۶۸
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اقدام غیرقانونی برخی کشور‌های منطقه برای محروم کردن ایران از صادرات نفت قابل قبول نیست.

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مواضع صریح رئیس جمهور در برابر تهدیدات نفتی دونالد ترامپ، گفت: ایران یکی از کشور‌های مهم منطقه و از بنیان‌گذاران اوپک است و در چند ساله گذشته نشان داده که در جهت حفظ تمامیت ارضی و ثبات کشور‌های مختلف تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران در مسأله برجام تعامل خود را به دنیا اثبات کرد، افزود: اقدام غیر قانونی برخی کشور‌های منطقه با همدستی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای محروم کردن ایران از صادرات نفت با هیچ منطقی قابل قبول نیست.

جمالی ادامه داد: امیدواریم این کشور‌ها با مذاکراتی که با رئیس جمهور داشته‌اند هوشیار شده باشند و بدانند ما خواستار حل مشکلات از طریق تعامل منطقه‌ای در فضایی آرام هستیم.

نماینده مردم فسا در مجلس همچنین با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به سوئیس و اتریش اظهار کرد: معتقدم در موقعیت کنونی سفری هوشمندانه بود و مواضع رئیس جمهور درباره مسائلی همچون برجام، صادرات نفت، رژیم صهیونیستی و هسته‌ای هم بسیار خوب بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید