توصیه نشریه ساکرنت به تیم ملی فوتبال ایران

کدخبر: ۲۲۴۸۰۷
اقتصاد نیوز: نشریه ساکرنت در گزارشی به معرفی تیم‌های مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.
توصیه نشریه ساکرنت به تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا ، جام ملت‌های آسیا در اوایل دی ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود و ۲۴ تیم آسیایی از جمله ایران به دنبال افتخارآفرینی در این دوره هستند. 

نشریه معتبر ساکرنت با اشاره به حضور پرقدرت تیم‌های ایران، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان در این دوره به معرفی مدعیان قهرمان پرداخت و درباره تیم ملی ایران نوشت: کسب ۴ امتیاز در مرحله گروهی برای خیلی از تیم‌ها کافی است تا بتوانند به دور بعد صعود کنند ولی برای ایران که در این دوره با بدشانسی روبه‌رو شد، کافی نبود. تیم ایران از جمله تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌ها خواهد بود که شاید بتوان آن را مدعی اصلی دانست. اکنون سردار آزمون مشکلی اصلی برای ایران در راه جام ملت‌هاست. این بازیکن اعلام کرد به خاطر پیام‌های هواداران بعد از جام جهانی بیماری مادرش تشدید شده و به همین خاطر در ۲۳ سالگی از تیم ملی ایران خداحافظی کرده است. هواداران ایران امیدوار هستند نظر این بازیکن قبل از جام ملت‌های آسیا تغییر کند. 

شیوه دفاعی تیم ملی ایران شاید در جام جهانی جواب داده باشد ولی در جام ملت‌های آسیا باید تغییر کند چون تیم‌های عراق، ویتنام و یمن در مرحله گروهی این رقابت‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار قرار دهند. شاگردان کی روش در انتخابی جام جهانی روسیه نشان دادند که شکست دادن تیم‌های آسیایی برای آن‌ها دشوار نیست و حالا به همین خاطر می‌تواند ایران را از مدعیان جدی قهرمانی در امارات دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید