پایان دوران چینی ها در باشگاه میلان؛ آینده‌ مبهم در انتظار روسونری

کدخبر: ۲۲۴۸۶۷
اقتصاد نیوز: دوران مالکیت لی یونگ هونگ در میلان ظاهرا به پایان رسیده است.
 پایان دوران چینی ها در باشگاه میلان؛ آینده‌ مبهم در انتظار روسونری

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری،میلان دیگر هیچ ارتباطی با کشور چین و لی یونگ هونگ ندارد، زیرا به دلیل مدیریت نادرست و طمع این تاجر چینی، اکنون الیوت کنترل میلان را در اختیار خواهد گرفت.

 Il Sole 24 Ore و رسانه های چینی، لی یونگ هونگ نتوانست با دیمیتری ریبولوفلف به توافق برسد یا حداقل دیر به توافق رسید که آن هم با مخالفت الیوت همراه شد. الیوت به او فرصت داده بود تا مهلت تعیین شده 32 میلیون یورو را برگرداند، اما او نتوانست و حالا او با انبوهی از ضررهای مالی و اعتباری، رسما هیچ نقشی در میلان ندارد.

حالا چه اتفاقی برای روسونری خواهد افتاد؟ طبق گزارش های منابع معتبر، الیوت پروسه در دست گرفتن کنترل میلان را آغاز کرده و طی 48 تا 72 ساعت آینده که دادگاه لوکزامبورگ، حکم نهایی را به تصویب رساند، سهام میلان را در دست خواهد گرفت. جان سویدلر، مدیر ارشد موسسه الیوت، در راس امور خواهد بود. گفتنی‌ست سویدلر مدیران فعلی را برکنار خواهد کرد تا بدین ترتیب دوران فاسونه و میرابلی هم به پایان برسد. قدم بعدی، تزریق 150 میلیون یورو به حساب باشگاه میلان خواهد بود تا برای اداره باشگاه و حضور فعال در نقل و انتقالات، هزینه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید