ساخت بزرگترین کارخانه گوشی موبایل جهان در هندوستان

کدخبر: ۲۲۴۹۳۳
​اقتصاد نیوز: بزرگترین کارخانه ساخت گوشی هوشمند سامسونگ در کشور هند تاسیس شد. به این ترتیب سالیانه نزدیک به 130 میلیون گوشی هوشمند سامسوننگ تنها در هند ساخته خواهد شد. البته کارخانه ساخت گوشی هوشمند سامسونگ تنها کاربردهای دیگری نیز خواهد داشت.
ساخت بزرگترین کارخانه  گوشی موبایل جهان در هندوستان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، در حال حاضر، نزدیک به 67 میلیون دستگاه به طور سالیانه در کارخانه‌های سامسونگ واقع در هند ساخته می‌شوند، اما این غول کره‌ای تصمیم دارد تعداد ذکر شده را به دو برابر افزایش بدهد. بعد از صرف 620 میلیون دلار از سال گذشته تاکنون، سرانجام کارخانه ساخت گوشی هوشمند سامسونگ در هند به بهره‌برداری رسید و اکنون قابل استفاده است.

البته این تنها کاربرد کارخانه مذکور نیست، چرا که قرار است میزان یخچال فریزرهای تولید شده نیز به لطف آن به دویست هزار دستگاه در ماه برسد. بعد از شروع به کار، این مجموعه را بایدبزرگترین کارخانه ساخت گوشی هوشمند در دنیا خطاب کنیم.

در روز افتتاح بزرگترین کارخانه ساخت گوشی هوشمند سامسونگ، مدیر عامل کل مجموعه سامسونگ و همچنین نخست وزیر هند حضور خواهند داشت که نشان‌دهنده عظمت این پروژه است. سامسونگ اکنون دو کارخانه و پنج مرکز تحقیق و توسعه در کشور هند دارد. در کارخانه واقع در نویدا نزدیک به 70 هزار نفر مشغول به کار هستند که بعد از توسعه، تعداد آن‌ها به 75 هزار نفر خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید