رهبران جهان در توئیتر چقدر دنبال‌کننده دارند؟

کدخبر: ۲۲۵۰۵۴
اقتصادنیوز: بر اساس یک تحقیق، شمار دنبال‌کنندگان رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر از زمان ورودش به کاخ سفید بیش از دو برابر شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، خبرگزاری فرانسه نوشت، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، پرطرفدارترین رهبر جهان در شبکه توئیتر است و بیشترین دنبال‌کننده را در این شبکه دارد.

تحقیقی که در این‌باره انجام گرفته است، نشان می‌دهد که «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان، با ۴۷ میلیون دنبال‌کننده در مقام دوم قرار دارد. 

بر اساس این تحقیق که نتایج آن امروز -سه‌شنبه- منتشر شد، شمار دنبال‌کنندگان ترامپ «از زمان ورودش به کاخ سفید بیش از دو برابر شده است».

حساب کاربری رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر بیش از ۵۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. سومین رهبر پرطرفدار جهان در توئیتر «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، است که حدود ۴۲ میلیون دنبال‌کننده در این شبکه اجتماعی دارد. 

تنها رؤسای دولت‌های لائوس، موریتانی، نیکاراگوئه، کره‌شمالی، سوازیلند و ترکمنستان حسابی رسمی در این شبکه ندارند. 

از دیگر نکات جالب درباره حضور رهبران جهان در شبکه توئیتر این است که رؤسای کشورهای آمریکای لاتین بیشترین فعالیت را در این شبکه دارند. «خورخه آرآسا»، وزیر خارجه ونزوئلا، با ۵۵ پیام توئیتری در روز، بیشترین حضور را در میان سیاست‌مداران دارد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید