حسرت امروز استقلال

کدخبر: ۲۲۵۱۱۵
اقتصاد نیوز: استقلال در حالی فرمانده خود را از دست داده که مدیران آن می توانستند خیلی پیش تر از این فکری اساسی برای آن بکنند.
حسرت امروز استقلال

 به گزارش اقتصاد نیوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال 6 ماه قبل به مدیران تیمش گفته بود زودتر قرارداد امید ابراهیمی را تمدید کنند. او با تشریح شرایط امید و اینکه می‌تواند در جام جهانی ستاره شود ، از مدیران استقلال خواسته بود با توجه به نقش کلیدی که این یار در ترکیب تیم استقلال دارد و با توجه به پا به سن گذاشتن ستاره‌های دیگر تیم، او می‎تواند یک لیدر اصلی در استقلال باشد، از آنها خواسته بود تا قراردادی برایش تنظیم کنند که زودتر امضا کند و قبل از پایان فصل ، تکلیف ماندنش برای سال بعد مشخص شود.

شفر البته از قبل جام جهانی دیگر خیلی روی امید حساب نمی‌کرد و ایمان داشت که قراردادش با تیم تمدید نمی‌شود. او در حین مسابقات جام جهانی با گفتن اینکه امید در 31 سالگی حق دارد به فکر زندگی‌اش باشد به اطرافیانش اطمینان داده بود که در نهایت این بازیکن قراردادی با تیم‌های عربی می‌بندد و می‌رود. جالب اینکه تقریبا بعد از بازی تیم ملی با مراکش، از این ترس شفر نوشته شده بود. جدایی امید یک ضربه کاری به بدنه استقلال است اما چاره‌ای غیر از این هم برای او وجود نداشت. این اختلاف رقم دلار با پیشنهادهای داخلی ، ماندن را برای هر بازیکنی سخت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید