نگاهی به پردرآمد ترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا

کدخبر: ۲۲۵۵۲۹
اقتصاد نیوز:انتقال رونالدو به یوونتوس او را به سومین بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال تبدیل می‌کند.
نگاهی به پردرآمد ترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود ، انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس بالاخره قطعی شد و او قرار است در تورین هفته ای ۵۰۰ هزار پوند از یووه دریافت کند.

احتمالا بخش عمده ای از حقوق رونالدو را شرکت فیات-مالک عمده سهام یووه-پرداخت خواهد کرد. دریافتی سالانه رونالدو در تورین با این قرارداد به ۲۶.۶ میلیون پوند در سال می‌رسد.

با این حال رونالدو در جدول پردرآمدترین ها کماکان پشت سر لیونل مسی و نیمار در جایگاه سوم حضور خواهد داشت. حضوری که نشان می‌دهد رونالدو تنها به خاطر مسائل مالی رئال را ترک نکرده است. مسی در بارسلونا سالیانه ۴۰.۵ میلیون پوند دریافت می‌کند و نیمار در پاریسن‌ژرمن دستمزد سالانه ۳۱.۷ میلیون پوندی دارد.

رونالدو با این قرارداد جدید آلکسیس سانچز را به رده چهارم بازیکنان پردرآمد می‌فرستد. ستاره شیلیایی با انتقال زمستانی خود به یونایتد سالانه ۲۳.۴ میلیون پوند دریافت می‌کند. 

در مکان پنجم این جدول مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال حضور دارد. تمدید قرارداد او با توپچی ها با ارتقای دستمزد همراه شده و او حالا سالیانه ۱۸.۲ میلیون پوند از این تیم شمال لندنی دریافت می‌کند.

سه رده بعدی را بازیکنان حاضر در سوپرلیگ چین اشغال کرده اند. اسکار و هالک (شانگهای SIPG) و ازکوئل لاوتزی (هبی فورچون) با سالانه ۱۷ میلیون پوند درآمد نمایندگان این لیگ پرستاره و پرحاشیه در فهرست پردرآمد ترین ها هستند.

مکان های نهم و دهم هم به دو ستاره فرانسوی اختصاص دارد. کیلیان ام‌باپه ستاره نوجوان پی اس جی حقوقی معادل با ۱۵.۹ میلیون پوند در سال دارند و پل پوگبا که زمانی با انتقالش به منچستریونایتد گران ترین ترانسفر تاریخ فوتبال بود، سالانه ۱۵‌۴ میلیون پوند از شیاطین سرخ دریافت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید