عزادار شدن مجری خنداننده شو + عکس

کدخبر: ۲۲۵۸۶۵
اقتصادنیوز: احسان کرمی مجری جوان کشورمان که این شبها اجرای مسابقه خنداننده شو را در شبکه نسیم برعهده دارد صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری تلخ به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ احسان کرمی مجری کشورمان که این شبها اجرای مسابقه خنداننده شو را در شبکه نسیم برعهده دارد صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری تلخ به روز کرد. این مجری کشورمان با انتشار این پست در اینستاگرام خبر از درگذشت مادربزرگش داد.

 

عکس یادگاری احسان کرمی با پدربزرگ و مادربزرگش

مادربزرگ احسان کرمی درگذشت

احسان کرمی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار پدربزرگ و مادربزرگش و خبر تلخ درگذشت مادربزرگ به روز کرد و نوشت :مادر بزرگ رفت ... مامان جون روحتون شاد.

سفره رنگین، چای همیشه آماده، آش جوی نذری، کار،خنده های نقلی، پشتی، گلدون، ظرف میوه ، کار و کار ، صبحانه و مربای آلبالو، مهمون و احترام، چینی گل سرخی، کار و کار و کار، رفتن آقا جون، تلاش، کار ، سکته ، بیمارستان، ویلچر، تلاش، پرستار، تلاش، بیمارستان، آی سی یو، در بسته، امید ، تلاش...تسلیم...خواب راحت همیشگی...

احسان کرمی مجری خنداننده شو

احسان کرمی مجری ، صداپیشه و گوینده رادیو در شبهای پخش مسابقه خنداننده شو که رامبد جوان به عنوان داور در این مسابقه حضور دارد ، احسان کرمی اجرای برنامه خندوانه را برعهده دارد.

احسان کرمی در کنار همسر و پسرش

احسان کرمی صداپیشه شخصیت عزیزم ببخشید در مجموعه کلاه قرمزی نزدیک به دو دهه است که ازدواج کرده و از زمانی که 19 ساله بود زندگی مشترکش را آغاز کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام نیکمهر است.

احسان کرمی و پسرش نیکمهر

نیکمهر پسر احسان کرمی 12 مهر 1393 متولد شد و به زندگی احسان کرمی حال و هوایی دیگر بخشید.

احسان کرمی مجری و صداپیشه تلویزیون

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید