بهاره افشاری هدیه میلیاردی شهرداری را رد کرد

کدخبر: ۲۲۵۸۷۷
اقتصادنیوز: بهاره افشاری بازیگر کشورمان که در اولین تجربه کارگردانی مستند سریک اسب سردار آزمون بازیکن تیم ملی کشورمان را جلوی دوربین برد هدیه میلیاردی شهرداری برای فیلمش را نپذیرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ بهاره افشاری بازیگری که با سریال او یک فرشته بود در میان مردم شناخته شد در اولین تجربه کارگردانی به سراغ ساخت یک مستند از سریک اسب سردار آزمون بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان رفت.

جمعه 15 تیرماه 1397 مراسم اکران خصوصی فیلم سریک به کارگردانی بهاره افشاری همراه با برگزاری جشن تولدی برای او برگزار شد. این مراسم که با حضور هنرمندانی چون سالار عقیلی، حامد همایون، مارال فرجاد، رضا داود نژاد، جواد صالحی، امیرحسین رستمی، خداد داد عزیزی، یاسر هاشمی، خسرو حیدری و مژده لواسانی برگزار شد با حواشی زیادی برای این کارگردان جوان همراه بود.

حاشیه هدیه میلیاردی شهرداری به بهاره افشاری

در مراسم اکران خصوصی فیلم سریک سرپرست سازمان ورزش شهرداری هدیه ارزشمندی به فیلم خانم بازیگر اهدا کرد و حواشی زیادی برایش رقم زد. سرپرست سازمان ورزش شهرداری 20 بیلبورد تبلیغاتی را به مناسبت تولد بهاره افشاری به او هدیه داد و با این هدیه میلیاردی حواشی زیادی برای خانم بازیگر ساخت.

از همان روز اکران خصوصی فیلم سریک و این هدیه میلیاردی ماجراهای زیادی در این خصوص شکل گرفت اما بهاره افشاری به سکوت بسنده کرد . بعد از گذشت چیزی حدود یک هفته از آن ماجرا بهاره افشاری با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش تند بهاره افشاری به ماجرای هدیه میلیاردی

بهاره افشاری با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت :پیش از اکران فیلم خصوصی «سریک» ما هیچ درخواستی مبنی بر گرفتن بیلبورد، نه به شهرداری و نه هیچ نهاد دیگری ارائه نداده بودیم. و این پیشنهاد صرفا از سوی این نهاد و در راستای وظایفش که حمایت از فرهنگ و هنر است، ارائه شده بود ‎ در طول دوران زندگیم و در شرایط متفاوت سکوت را بهترین پاسخ در مقابل قضاوت های بی رحمانه می دانستم. اما امروز در جایگاه تهیه کننده و کارگردان «سریک» نمی توانم سکوت کنم و چشمم را روی زحمات یک ساله گروهم ببندم. این روزها من و فیلم «سریک» آماج تندترین و بی رحمانه ترین قضاوت ها قرار گرفته ایم در حالی که در این ماجرا تقصیری متوجه ما نبوده است.

‎اما در نهایت به احترام افکار عمومی که این روزها تحت تاثیر فضای التهاب آمیز سیاسی دچار سوتفاهم شدند، انصراف خود را از پذیرفتن بیست بیلبورد فیلم «سریک» اعلام می کنم و آرزو دارم هنر ما بتواند همچنان مستقل و بدون سایه سیاست به حرکتش ادامه دهد و ما با تعبیرهای این چنینی جلوی بقای هنر را نگیریم.

‎این بار با تمام وجود می ایستم و اجازه نمی دهم زحمات گروهم فدای بازی های پشت پرده شود.

خدا را بهترین ناظر و شاهد می دانم و مردم نازنین را بهترین مبلغ فیلمم.

‎با احترام ‎بهاره افشاری

بهاره افشاری کارگردان مستند سریک

مستند سریک فیلمی درباره ازتباط عاطفی سردار آزمون بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اسبش سریک است.

مستند سریک اسب سردار آزمون

سریک قهرمان داستانی است که شهرتش رامدیون سردار آزمون صاحبش است و بهاره افشاری این ماجرا را در قالب یک مستند به داستان میکشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید