ساخت گوشی موبایل برای یادبود ملاقات ترامپ و پوتین +عکس

کدخبر: ۲۲۶۳۷۲
دنیای اقتصاد:کمپانی Caviar در نظر دارد با عرضه نسخه PeaceMakers گوشی نوکیا 3310 لحظه ملاقات ترامپ و پوتین را به ثبت برساند. این گوشی که از جنس طلاست، 2610 دلار قیمت دارد.
ساخت گوشی موبایل برای یادبود ملاقات ترامپ و پوتین +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و پوتین، رئیس جمهور روسیه قرار است 16 جولای (فردا) در هلسینکی فنلاند با یکدیگر ملاقات و پیرامون مباحثی از قبیل انتخابات، جنگ سوریه و موضوعات کره شمالی با یکدیگر به بحث و گفتگو بپردازند.

در جریان این ملاقات، شرکت تولید کننده گوشی کشور روسیه به نام Caviar قصد دارد نسخه PeaceMakers گوشی 3310 از جنس طلا را تولید کرده که تصویر پوتین و ترامپ پشت آن حک شده است. طلای به کار گرفته شده در این محصول از نوع 24 عیار است و روی آن صورت ترامپ و پوتین مشاهده می شود که به یک سمت نگاه می کنند.

نسخه PeaceMakers گوشی 3310

این محصول امکانات زیادی ندارد و در واقع همان گوشی 3310 اصلی نوکیاست که از شبکه 3G پشتیبانی می کند. البته کمپانی Caviar که مسئولیت تولید نسخه PeaceMakers گوشی 3310 را بر عهده دارد، به این موضوع اشاره کرده که در ساخت این گوشی از رسوبات بخار فیزیکی کمک گرفته شده و همین موضوع باعث مقاومت بیشتر آن می شود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه PeaceMakers گوشی نوکیا 3310 به عنوان یک محصول با تولید محدود وارد بازار می شود یا هر شخصی امکان خرید آن را خواهد داشت، اما شرکت Caviar به این موضوع اشاره کرده است که دو محصول اولیه تولید شده به صورت مستقیم به دست رئسای جمهور کشور آمریکا و روسیه خواهد رسید. این محصول شکیل و جذاب از 27 جولای با قیمت 2610 دلار آماده فروش می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید