برخورد تند کیم جونگ اون با مدیران دولتی به‌دلیل کم‌کاری

کدخبر: ۲۲۶۶۲۴
اقتصادنیوز؛ رهبر کره شمالی در بازدید از چند طرح خدماتی و تولیدی نسبت به تاخیر در ساخت و همچنین نحوه نگهداری این کارگاه ها از مسئولان دولتی انتقاد کرده است.
برخورد تند کیم جونگ اون با مدیران دولتی به‌دلیل کم‌کاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در تازه ترین مورد از بازرسی‌های خود، شب گذشته از یک مهمانسرای دولتی دیدن کرده و از شرابط بد نگهداری حمام آن به شدت انتقاد کرده است.

'کیم' بعد از این بازدید، از شعبه محلی حزب کارگران، حزب حاکم بر کشور خواسته است هرچه زودتر این حمام را تعمیر کنند.

رهبر کره شمالی همچنین از نیروگاه در دست احداث 'آرانچون' در شمال این کشور با 70 درصد پیشرفت بازدید کرده است، او مسئولان و مقامات دولتی را مورد سرزنش قرار داده و گفته است این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌هایی است که باید اتمام آن خیلی سریع صورت می گرفت.

کارخانه تولید برق آبی 'آرانچون' در شمال این کشور، به دستور 'کیم ایل سونگ' پدر بزرگ 'کیم جونگ اون' 30 سال قبل آغاز شد اما اتمام آن به تاخیر افتاده است.

رهبر کره شمالی اوایل ماه جاری میلادی نیز در جریان بازدید از دو کارخانه پارچه مسئولان را به کم کاری در حفظ و نگهداری ساختمان و بی توجهی به نوسازی کارخانه متهم کرده بود.

کارشناسان معتقدند اگرچه انتشار اخبار و تصاویر بازدیدهای رهبر کره شمالی از امکان مختلف به وفور در رسانه های این کشور دیده می شود اما بازتاب انتقادات او در زمینه کم کاری مسئولان در رسانه ها، در نوع خود جدید و بی سابقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید