ارائه گزارش نهایی تحقیق و تفحص از معادن کشور به کمیسیون صنایع

کدخبر: ۲۲۶۹۰۳
اقتصادنیوز : رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن ، گفت: از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور را تقدیم هیات رئیسه کنند تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.

اقتصادنیوز : رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن ، گفت: از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور را تقدیم هیات رئیسه کنند تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت ،نادر قاضی‌پور در خصوص آخرین وضعیت گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور، اظهار داشت: گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول هزینه کرد حقوق دولتی در استان‌های کشور به کمیسیون صنایع و معادن ارائه شده است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور با بیان اینکه از کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواست داریم تا هرچه زودتر گزارش نهایی را تقدیم هیات رئیسه کنند، گفت: هنوز مشخص نیست که گزارش نهایی چه تاریخی در کمیسی.ن صنایع و معادن مجلس مورد بررس قرار می‌گیرد.

گفتنی است تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول هزینه کرد حقوق دولتی از آذرماه سال گذشته آغاز و به نمایندگان 31 استان کشور توسط هیات تحقیق و تفحص حکم داده شد تا موارد را پیگیری و گزارش کنند.

همچنین در جریان این تحقیق و تفحص به برخی از تخلفات و مشکلات موجود در زمینه معادن کشور و نحوه واگذاری آنها رسیدگی شد./

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید