انصارالله یمن: حمله به شرکت نفتی آرامکوی سعودی در شهر ریاض تجربه‌ای موفق و ویژه بود

کدخبر: ۲۲۶۹۴۳
اقتصاد نیوز: سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به شرکت نفتی آرامکوی سعودی در شهر ریاض را تجربه‌ای موفق و ویژه توصیف کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصار الله یمن در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "بمباران پالایشگاه شرکت آرامکو در شهر ریاض توسط نیروی هوایی با یک فروند پهپاد دورپرواز از نوع صماد 2 تجربه‌ای موفقیت آمیز و ویژه به شمار می‌رود".

به گفته عبدالسلام، نامگذاری پهپاد به نام شهید صماد (رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن) به عنوان سمبل مردم و ماهیت هدف مورد عملیات از یک سو و خودکامگی و جرایم مداوم دشمن از سوی دیگر باعث شده است که اماکن اقتصادی و نظامی هدفی ایده آل برای عملیات شدیدتری باشد.

یک منبع در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه گفت که یک پهپاد دور پرواز از نوع "صماد 2"، پالایشگاه آرامکو در شهر ریاض را هدف قرار داد.

این در حالی است که شرکت آرامکو با اذعان به آتش‌سوزی در پالایشگاه خود اعلام کرد که تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.

شرف غالب لقمان سخنگوی ارتش یمن نیز در این باره گفت که عملیات پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نقطه عطفی اساسی در نبرد با دشمنان به شمار می‌رود.

عبدالله حسن الجفری سخنگوی رسمی نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز با اشاره به حمله پهپادی به شرکت آرامکو گفت: پهپادهای ارتش یمن می‌توانند به عمق استراتژیک عربستان نفوذ کرده و اهداف این رژیم را هدف قرار دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید